schreef:
Ik wil graag bloggen maar ik ben er niet zo goed in dus zal er niet vaak een layout zijn.
maar ja ,niemand kijkt naar mijn blogs dus organiseer ik een wedstrijd.
het enige wat je moet doe is op mijn blogs aboneren en reageren op mijn blogs en degene die ik wil geef ik 8cr .
dat doe ik volgende week dus aboneer en reageer maar snel . Hopelijk werkt dit .
Ik wil graag bloggen maar ik ben er niet zo goed in dus zal er niet vaak een layout zijn.
maar ja ,niemand kijkt naar mijn blogs dus organiseer ik een wedstrijd.
het enige wat je moet doe is op mijn blogs aboneren en reageren op mijn blogs en degene die ik wil geef ik 8cr .
dat doe ik volgende week dus aboneer en reageer maar snel . Hopelijk werkt dit .


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18