Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Zo grappig als mensen die me niet kennen
Sophrosyne
Straatmuzikant



Mij ong 16 schatten eh, haha. :')
Lix
YouTube-ster



Hoe oud ben je dan? eyebrows
Account verwijderd




Hoe oud ben je dan? eyebrows

Sophrosyne
Straatmuzikant



Hoe oud ben je dan? eyebrows


You'd like to know don'tcha? cool
Account verwijderd




Hoe oud ben je dan? eyebrows


You'd like to know don'tcha? cool

Yeah i like to cool
Lix
YouTube-ster



Hoe oud ben je dan? eyebrows


You'd like to know don'tcha? cool

Euhm, best wel. Ik ben bloody nieuwsgierig ;-;
Sophrosyne
Straatmuzikant




You'd like to know don'tcha? cool

Euhm, best wel. Ik ben bloody nieuwsgierig ;-;

AHAHAHA, luv ya. Guess.
Account verwijderd




Hoe oud ben je dan? eyebrows


You'd like to know don'tcha? cool

En nu ga je me mailen of je zegt het hier, cause i wanna now
Lix
YouTube-ster



You'd like to know don'tcha? cool

Euhm, best wel. Ik ben bloody nieuwsgierig ;-;

AHAHAHA, luv ya. Guess.

Nu denk ik jonger dan 16. Dus, ik gok tussen de 12 en 14
Euhm.. 13?  eyebrows
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zou je tbh echt geen 16 schatten, nee.

Ik heb het ook niet over iedereen, maar vaak doen mensen dat wel. ;)
Anoniem
Wereldberoemd



En je bent 14, toch? xd
Fem
Popster



Haha, je bent 13 toch? Xdd



(je bent op dezelfde dag jarig als ik en volgens mij 1 jaar ouder dacht ik..)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld