Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wie wil voor mij een lay out maken?
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb een lay out nodig! Ik bied 5cr.ik mail je wel, wat ik wil!

+ coderen, want ik ben een noob
+ YT video's infoegen
Account verwijderd




Te lui. ;3 ♥ Kusje
alishakusx
Straatmuzikant



Ik heb een lay out nodig! Ik bied 5cr.ik mail je wel, wat ik il!

Mail me ;)
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb een lay out nodig! Ik bied 5cr.ik mail je wel, wat ik il!

Mail me <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Kan je ook coderen dan?
Adelyna
Landelijke ster



Te lui. ;3 ♥ Kusje

Tsssss sad
alishakusx
Straatmuzikant



Ik heb een lay out nodig! Ik bied 5cr.ik mail je wel, wat ik il!

Mail me <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Kan je ook coderen dan?

Ducht xD ik kan alles ^^
Adelyna
Landelijke ster



Mail me <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Kan je ook coderen dan?

Ducht xD ik kan alles ^^

Skkl haha ik mail wel
Account verwijderd




Te lui. ;3 ♥ Kusje

Tsssss sad

Fout, het is: Kaboem, tsssss  

Adelyna
Landelijke ster



Te lui. ;3 ♥ Kusje

Tsssss sad

Fout, het is: Kaboem, tsssss  


Kaboem, tssss. En als ik me od verhoog? Haha
Adelyna
Landelijke ster



Hh
Adelyna
Landelijke ster



Hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld