Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Dat is humor!
Ninurta
Straatmuzikant



Heb je een competitie gewonnen, hebben ze je naam verkeerd getypt. Oops....
Ninurta
Straatmuzikant



XD

Moet ik dan gewoon een bericht naar de maker sturen ofzo?
Silatunique
Landelijke ster



Stuur dan een bericht ja haha c;
Ninurta
Straatmuzikant



XD

Moet ik dan gewoon een bericht naar de maker sturen ofzo?

Zal het beste zijn xd

Ff nakijken wie het is, maar op zich is het niet zo erg haha
Anoniem
Wereldberoemd



Een bericht naar de maker sturen omdat je naam verkeerd geschreven is? Je kan ook gewoon een berichtje achter laten op de competitiepagina en het daarbij laten, fouten zijn menselijk, weet je wel.
Ninurta
Straatmuzikant



Een bericht naar de maker sturen omdat je naam verkeerd geschreven is? Je kan ook gewoon een berichtje achter laten op de competitiepagina en het daarbij laten, fouten zijn menselijk, weet je wel.

Ik neem het ze ook niet kwalijk, ik vind het eigenlijk best wel humoristisch, gebeurt niet iedere dag.

Als je het op google intikt krijg je dit, geen idee wat het is:
http://www.lolking.net/summoner/euw/51984307
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld