Riraito schreef: Een bericht naar de maker sturen omdat je naam verkeerd geschreven is? Je kan ook gewoon een berichtje achter laten op de competitiepagina en het daarbij laten, fouten zijn menselijk, weet je wel.
Riraito schreef: Een bericht naar de maker sturen omdat je naam verkeerd geschreven is? Je kan ook gewoon een berichtje achter laten op de competitiepagina en het daarbij laten, fouten zijn menselijk, weet je wel.
Ik neem het ze ook niet kwalijk, ik vind het eigenlijk best wel humoristisch, gebeurt niet iedere dag.
Als je het op google intikt krijg je dit, geen idee wat het is: http://www.lolking.net/summoner/euw/51984307