Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Het YoutubeTeam is echt klein nu :c
Anoniem
Popster



Ja als je goed kijkt zie je dat we maar met 4 zijn :p
Anoniem
Wereldberoemd



doe anders verkiezing er zijn wel mensen die bij YTT wilt zijn (ik wil ook wel maar heb de stuff niet voor dat fail)
Anoniem
Popster



doe anders verkiezing er zijn wel mensen die bij YTT wilt zijn (ik wil ook wel maar heb de stuff niet voor dat fail)

Ik wil je best uitleg geven hoor? Als je dat wil moet je even mailen en kan ik join.me wel ff aanzetten
Anoniem
Wereldberoemd



doe anders verkiezing er zijn wel mensen die bij YTT wilt zijn (ik wil ook wel maar heb de stuff niet voor dat fail)

Ik wil je best uitleg geven hoor? Als je dat wil moet je even mailen en kan ik join.me wel ff aanzetten

iknow maar ik heb de programma niet voor en door pap kan ik meeste dingen niet downloaden x-x
Anoniem
Popster



doe anders verkiezing er zijn wel mensen die bij YTT wilt zijn (ik wil ook wel maar heb de stuff niet voor dat fail)

Ik wil je best uitleg geven hoor? Als je dat wil moet je even mailen en kan ik join.me wel ff aanzetten

iknow maar ik heb de programma niet voor en door pap kan ik meeste dingen niet downloaden x-x

Dan moet je eens vragen of je moviemaker mag downloaden. Dat progamma is echt fijn (:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil je best uitleg geven hoor? Als je dat wil moet je even mailen en kan ik join.me wel ff aanzetten

iknow maar ik heb de programma niet voor en door pap kan ik meeste dingen niet downloaden x-x

Dan moet je eens vragen of je moviemaker mag downloaden. Dat progamma is echt fijn (:

ure right maar ik ga wel wat wachten hij is niet zo lang weer thuis van ziekenhuis x-x
Anoniem
Popster



iknow maar ik heb de programma niet voor en door pap kan ik meeste dingen niet downloaden x-x

Dan moet je eens vragen of je moviemaker mag downloaden. Dat progamma is echt fijn (:

ure right maar ik ga wel wat wachten hij is niet zo lang weer thuis van ziekenhuis x-x

Oeh dat is wel vervelend. :C wat was er dan met je vader, als je er over wilt praten (l)
Anoniem
Wereldberoemd



Dan moet je eens vragen of je moviemaker mag downloaden. Dat progamma is echt fijn (:

ure right maar ik ga wel wat wachten hij is niet zo lang weer thuis van ziekenhuis x-x

Oeh dat is wel vervelend. :C wat was er dan met je vader, als je er over wilt praten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

op het werk met zijn klark door de ruit gegaan dus gebroken ribben, geplette longen stukjes af,opgezwollenhanden)polsen,snee in de nek(dicht genaait)
Anoniem
Popster



ure right maar ik ga wel wat wachten hij is niet zo lang weer thuis van ziekenhuis x-x

Oeh dat is wel vervelend. :C wat was er dan met je vader, als je er over wilt praten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

op het werk met zijn klark door de ruit gegaan dus gebroken ribben, geplette longen stukjes af,opgezwollenhanden)polsen,snee in de nek(dicht genaait)

Oeh, Stekte (l) Je mag me altijd mailen!
Anoniem
Wereldberoemd



Oeh dat is wel vervelend. :C wat was er dan met je vader, als je er over wilt praten <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

op het werk met zijn klark door de ruit gegaan dus gebroken ribben, geplette longen stukjes af,opgezwollenhanden)polsen,snee in de nek(dicht genaait)

Oeh, Stekte <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'> Je mag me altijd mailen!

het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend
Anoniem
Popster



op het werk met zijn klark door de ruit gegaan dus gebroken ribben, geplette longen stukjes af,opgezwollenhanden)polsen,snee in de nek(dicht genaait)

Oeh, Stekte <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'> Je mag me altijd mailen!

het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend

Aww :c
Anoniem
Wereldberoemd



Oeh, Stekte <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'> Je mag me altijd mailen!

het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend

Aww :c

ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd
Anoniem
Popster



het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend

Aww :c

ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd

Ja dat topic gat steeds omhoog xd. Maar ik hoop wel voor je dat je t mag downloaden
Anoniem
Wereldberoemd



Aww :c

ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd

Ja dat topic gat steeds omhoog xd. Maar ik hoop wel voor je dat je t mag downloaden

das goed :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld