Amicizia schreef: op het werk met zijn klark door de ruit gegaan dus gebroken ribben, geplette longen stukjes af,opgezwollenhanden)polsen,snee in de nek(dicht genaait)
Oeh, Stekte Je mag me altijd mailen!
het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend
GoldenAngel schreef: Oeh, Stekte Je mag me altijd mailen!
het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend
Aww :c
ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd
Amicizia schreef: het gaat nu heel beter alleen hartslag en ademhaling is vervelend
Aww :c
ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd
Ja dat topic gat steeds omhoog xd. Maar ik hoop wel voor je dat je t mag downloaden
ondertussen halen we je topic omhoog door dit gesprek xd maarjah ik ga dan later vragen kan zijn dat ik het maak op niks trek en toch maar bij designer blijf dan ytt xd
Ja dat topic gat steeds omhoog xd. Maar ik hoop wel voor je dat je t mag downloaden