Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hoi
gae
Karaoke-ster



Ja hoi :)
ik heb zin in een gezellige 'babbel' dus hoi
Account verwijderd




Hoi. Alles goed met jou? ;3
gae
Karaoke-ster



Hoi. Alles goed met jou? ;3

ja, met jou? :d
Account verwijderd




Hoi. Alles goed met jou? ;3

ja, met jou? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Mhuah. Wdj? ;D
gae
Karaoke-ster



Hoi. Alles goed met jou? ;3

ja, met jou? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Mhuah. Wdj? ;D

ik ga tosti maken :)
en jij?
Account verwijderd




ja, met jou? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Mhuah. Wdj? ;D

ik ga tosti maken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
en jij?

Ik zoek eten, niet te vettig. Maar naja, ik vind niets.
gae
Karaoke-ster



Mhuah. Wdj? ;D

ik ga tosti maken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
en jij?

Ik zoek eten, niet te vettig. Maar naja, ik vind niets.

haha, ik ken dat probleem, dus helaas word het tosti :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld