Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
zow manager en donateur
Anoniem
Wereldberoemd



bij gekocht
donateur goed tegen 17 april
en manager tegen 18 mei
daar ging me cr x-x

28 cr over
Thrandy
Karaoke-ster



Hahah wow
Anoniem
Wereldberoemd



Hahah wow

janken ik van 765 cr naar 28 x-x in 3 dagen
Thrandy
Karaoke-ster



Hahah wow

janken ik van 765 cr naar 28 x-x in 3 dagen

whoops
Anoniem
Wereldberoemd



Hahah wow

janken ik van 765 cr naar 28 x-x in 3 dagen

whoops

woeps xd ahjah ik koop toch weer cr op 21e binnen 11 dagen
Thrandy
Karaoke-ster



janken ik van 765 cr naar 28 x-x in 3 dagen

whoops

woeps xd ahjah ik koop toch weer cr op 21e binnen 11 dagen

Ja, dus ff doorbijten en klaar haha.
Anoniem
Wereldberoemd



whoops

woeps xd ahjah ik koop toch weer cr op 21e binnen 11 dagen

Ja, dus ff doorbijten en klaar haha.

yuppp ;D gaat me wel lukken ^^ of ik koop even 10 euro paysafe gebruik ok er 6 euro erop xd
Philophobia
Straatmuzikant



ik ga wachten tot er weer van die creditsetjes zijn man..

en sws heb ik nog maar 50 euro en moet ik dat even bewaren sinds ik volgendeweek naar frankrijk ga en daar dingetjes ga kopen (van 70 naar 50 in n week aan alleen eten wow jank)
Thrandy
Karaoke-ster



woeps xd ahjah ik koop toch weer cr op 21e binnen 11 dagen

Ja, dus ff doorbijten en klaar haha.

yuppp ;D gaat me wel lukken ^^ of ik koop even 10 euro paysafe gebruik ok er 6 euro erop xd

Ik ga dan als die cr setjes er zijn ff cr kopen, dus haha...
Anoniem
Wereldberoemd



ik ga wachten tot er weer van die creditsetjes zijn man..

en sws heb ik nog maar 50 euro en moet ik dat even bewaren sinds ik volgendeweek naar frankrijk ga en daar dingetjes ga kopen (van 70 naar 50 in n week aan alleen eten wow jank)

ik ga ook achten op dat xd ik ga ook volgende week naar frankrijk wow man
Account verwijderd




WAT haha ik had ook juist 28 en nu heb ik het opgewaardeerd, heb ik weer 338
Anoniem
Wereldberoemd



WAT haha ik had ook juist 28 en nu heb ik het opgewaardeerd, heb ik weer 338

HAHAHAHAA
Account verwijderd




WAT haha ik had ook juist 28 en nu heb ik het opgewaardeerd, heb ik weer 338

HAHAHAHAA

Bijna
Anoniem
Wereldberoemd



WAT haha ik had ook juist 28 en nu heb ik het opgewaardeerd, heb ik weer 338

HAHAHAHAA

Bijna

aww haha xd ik weet niet of ik nog paysafe van 10 ga kopen omdat ik niet kan overleven met weinig cr ik miss me 765 cr x-x
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb 0cr sad
maar proficiat!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb 0cr sad
maar proficiat!!!

ty ;c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste