Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Melisandre als blogger?
Adelyna
Landelijke ster



Zie je mij als blogger of niet? Eerlijk zijn graag!
+waarom wel/niet?
Adelyna
Landelijke ster



nein

Okee, waarom niet?
Adelyna
Landelijke ster



Nee.

Waarom niet?
Account verwijderd




Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!

Adelyna
Landelijke ster



Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!

Okee, maar wat maakt het uit als iemand anders ze maakt of ik? Het gaat meer om het idee vind ik.

Tbh ik wil graag weten waarom niet, zodat ik dingen kan verbeteren :)
Account verwijderd




Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!

Okee, maar wat maakt het uit als iemand anders ze maakt of ik? Het gaat meer om het idee vind ik.

Tbh ik wil graag weten waarom niet, zodat ik dingen kan verbeteren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Als je ze nooit zelf maakt, ga je daar nogal problemen mee krijgen denk je niet? Je moet altijd elke week mensen betalen voor je layouts
Om blogger te worden moet je goede layouts hebben dus ben je per week minimaal 10 cr kwijt
Adelyna
Landelijke ster



Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!

Okee, maar wat maakt het uit als iemand anders ze maakt of ik? Het gaat meer om het idee vind ik.

Tbh ik wil graag weten waarom niet, zodat ik dingen kan verbeteren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Als je ze nooit zelf maakt, ga je daar nogal problemen mee krijgen denk je niet? Je moet altijd elke week mensen betalen voor je layouts
Om blogger te worden moet je goede layouts hebben dus ben je per week minimaal 10 cr kwijt

Maar dat is toch niet erg? Cindy maakt der lay outs ook niet zelf zei ze. Vandaar dat ik dacht ik kan het altijd proberen, maar oke. Het is jouw mening en ik kan er niks anders van maken :)
Adelyna
Landelijke ster



Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!

Okee, maar wat maakt het uit als iemand anders ze maakt of ik? Het gaat meer om het idee vind ik.

Tbh ik wil graag weten waarom niet, zodat ik dingen kan verbeteren <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Je hebt ook soms spelfouten heb ik gezien, en de lay's zijn belangrijk. Dan maak je het wat persoonlijker en een blog moet ook persoonlijk zijn.

Bekijk mijn vorige reactie... 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld