Jasmijn schreef:
Melisandre schreef:
Alexandra schreef:
Nee, je moet ofwel geen lay's ofwel zelf lay's maken!
Okee, maar wat maakt het uit als iemand anders ze maakt of ik? Het gaat meer om het idee vind ik.
Tbh ik wil graag weten waarom niet, zodat ik dingen kan verbeteren

Als je ze nooit zelf maakt, ga je daar nogal problemen mee krijgen denk je niet? Je moet altijd elke week mensen betalen voor je layouts
Om blogger te worden moet je goede layouts hebben dus ben je per week minimaal 10 cr kwijt