Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Lerai voor blogger!?!?
Lefacumis
Wereldberoemd



Jaa ik ben de vorige topic kwijt hahaha dus is blogger?!

Nee, ja+ Reden :d
Account verwijderd




virtualpopstar.com/social/…;topic=339032
Lefacumis
Wereldberoemd




Dankje denk ik ----......-------
Anoniem
Popster



Idk, het is geen functie ofzo...
Account verwijderd




Idk, het is geen functie ofzo...

ehm jawel?
Anoniem
Queen of Queens



Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD
Lefacumis
Wereldberoemd



Idk, het is geen functie ofzo...

Dat boeit me niet veel :d

Lefacumis
Wereldberoemd



Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD

Vroeger dacht ik dat dat een raket was hahahaha <3
Anoniem
Popster



Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD

True, 't geeft alleen aan dat je een leuke blog hebt. Het is geen functie xd
Anoniem
Queen of Queens



Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD

Vroeger dacht ik dat dat een raket was hahahaha <3

XD
Account verwijderd




Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD

en dan doe ik al mijn best voor een dom inktpotje 0_0
Lefacumis
Wereldberoemd



hh
Lefacumis
Wereldberoemd




Mag dat topic weg? Ik heb toch deze forum nu.
Anoniem
Queen of Queens



Idk, het is geen functie ofzo...

Dan heb ik dus voor de lol dat inktpotje achter me naam. XD

True, 't geeft alleen aan dat je een leuke blog hebt. Het is geen functie xd

Niet echt een functie nee niet die een item verdienen nee, maar toch het betekend toch wel dat je leuke blogs hebt en dat betekend toch wel degelijk iets.
Account verwijderd




nee sorry,ik vind je blogs neit erg leuk ofsow
Lefacumis
Wereldberoemd



nee sorry,ik vind je blogs neit erg leuk ofsow

O dus van de heel veel blogs zie je er niks leuks bij? :d

Dat kan.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld