Jasmijn schreef: Nee sorry, maar ik vind je blogs niet mooi gemaakt... Ook heeft de blog weinig informatie, en zijn er geen layouts
Ben het met je eens, maar niet helemaal over de "Geen layouts", aangezien elk van mijn blogs een layout heeft, behalve de filmpjes. Bij de filmpjes wilde ik geen layout omdat ik al werk genoeg had aan de filmpjes, maar voor de rest heb ik overal layouts.
Toch bedankt voor je mening, ik zal werken aan mijn informatie en blijf oefenen ofc ;D