Melisandre schreef:
Philophobia schreef:
Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..
maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.
Dat wl ik dan zien :0
Maar donderdag en vrijdag hebben we ewel ff wifi, dus ik twijfel of ik mijn ipad meeneem, maar ik
kan ook op mijn mobiel op vp' maar dan moet ik hem op simplee zetten, anders kan ik niks haha