Nightcore schreef: Opzich wel goed, maar ik heb laatst 2 onvoldoendes gehaald ;-; Maar dat is nog wel te doen, in totaal pas 3 onvoldoendes dit jaar. Met jou?
Dat is nog niet gigantisch veel en valt nog in te halen, gelukkig
Gaat wel, ben doodmoe en heb pijn door een pas weggehaalde moedervlek :')
Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3
Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?
Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3
Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')