Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys! I'm back :D
Anoniem
Straatmuzikant



Heel bekend op het forum was ik niet, maar hier ben ik dan weer :d
Marissa
Internationale ster



Wb ^^
Anoniem
Straatmuzikant



Wb ^^

Dankjewel :3
Marissa
Internationale ster



Wb ^^

Dankjewel :3

Geen probleem joh, haha c:

Hoe gaat het er nu mee? :3
KnowYourself
Straatmuzikant



Wb.
Anoniem
Straatmuzikant



Wb ^^

Dankjewel :3

Geen probleem joh, haha c:

Hoe gaat het er nu mee? :3

Opzich wel goed, maar ik heb laatst 2 onvoldoendes gehaald ;-; Maar dat is nog wel te doen, in totaal pas 3 onvoldoendes dit jaar. Met jou?
Account verwijderd




Wb! ;3 ^-^
Anoniem
Straatmuzikant



Wb! ;3 ^-^

Dankje :)
Marissa
Internationale ster



Dankjewel :3

Geen probleem joh, haha c:

Hoe gaat het er nu mee? :3

Opzich wel goed, maar ik heb laatst 2 onvoldoendes gehaald ;-; Maar dat is nog wel te doen, in totaal pas 3 onvoldoendes dit jaar. Met jou?

Dat is nog niet gigantisch veel en valt nog in te halen, gelukkig :p

Gaat wel, ben doodmoe en heb pijn door een pas weggehaalde moedervlek :')
Anoniem
Karaoke-ster



Jij was toch ThisIsTheLife of zo? btw wb!
Anoniem
Straatmuzikant



Geen probleem joh, haha c:

Hoe gaat het er nu mee? :3

Opzich wel goed, maar ik heb laatst 2 onvoldoendes gehaald ;-; Maar dat is nog wel te doen, in totaal pas 3 onvoldoendes dit jaar. Met jou?

Dat is nog niet gigantisch veel en valt nog in te halen, gelukkig <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Gaat wel, ben doodmoe en heb pijn door een pas weggehaalde moedervlek :')

Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3

Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?
Anoniem
Straatmuzikant



Jij was toch ThisIsTheLife of zo? btw wb!

Ja, ik had mijn naam veranderd! Dankje!
StylesLady
Landelijke ster



WB ;3 x
Anoniem
Straatmuzikant



WB ;3 x

Thanks c:
Alessa
Popster



Welkom terug 
Marissa
Internationale ster



Opzich wel goed, maar ik heb laatst 2 onvoldoendes gehaald ;-; Maar dat is nog wel te doen, in totaal pas 3 onvoldoendes dit jaar. Met jou?

Dat is nog niet gigantisch veel en valt nog in te halen, gelukkig <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Gaat wel, ben doodmoe en heb pijn door een pas weggehaalde moedervlek :')

Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3

Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?

Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3

Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste