Amicizia schreef:
omdat ik maandag weg ben naar frankrijk en ongeveer zaterdag ochtend terug ben van frankrijk
dus ik ben 5 dagen niet actief en zal ik de verjaardag tekening voor iemand niet klaar hebben voor 20ste x-x
omdat ik maandag weg ben naar frankrijk en ongeveer zaterdag ochtend terug ben van frankrijk
dus ik ben 5 dagen niet actief en zal ik de verjaardag tekening voor iemand niet klaar hebben voor 20ste x-x


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

