Anke schreef:
Jep, ik heb er zelf geen tijd meer voor dus verkoop ik mijn platenlabel voor 50 credits (het minimum dat ging). _http://virtualpopstar.com/financial/… Ow ja, het heeft trouwens bijna 3 miljoen fans
Jep, ik heb er zelf geen tijd meer voor dus verkoop ik mijn platenlabel voor 50 credits (het minimum dat ging). _http://virtualpopstar.com/financial/… Ow ja, het heeft trouwens bijna 3 miljoen fans


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18