Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Laten we voor 100 procent gaan!
Toothless
Wereldberoemd



Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk! :)
sourayamoooi
Straatmuzikant



hoe kan je dat zien
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



hoe kan je dat zien

>Home page> 'Statistieken' 
Anoniem
YouTube-ster



Ik mag helaas geen cr kopen sad
sourayamoooi
Straatmuzikant



7 procent al
NeonLights
Queen of Queens



Misschien koop ik straks nog 100 cr, maar dat weet ik nog niet zeker. 
Anoniem
Popster



i wacht tot er misschien een actie komt.
Anoniem
Wereldberoemd



ik ga op 21ste 18 euro uitgeven dus no problem
Faithx
Straatmuzikant



Srry, mijn geld is op, kheb de sims 3 Na middernacht gekocht

Toothless
Wereldberoemd



i wacht tot er misschien een actie komt.

Die actie komt ook, rond de 20ste zei Lianne. :)
Tianmi
Straatmuzikant



Ik mag helaas geen cr kopen sad

Toothless
Wereldberoemd



Het is in het belang voor onszelf, als we updates willen, moet er gewoon een keer die honderd procent worden behaald. 
Toothless
Wereldberoemd



Jammer sad
Anoniem
Queen of Queens



Ik koop momenteel helemaal niks meer sorry.
Toothless
Wereldberoemd



geeft niet
Anoniem
Minister of Pop



Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste