Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waarom mag je maar 5 accounts per ip maken
Account verwijderd




sowieso weet ik er maar 3 van mij en wtf is t voor onzin
Cinta
Landelijke ster



Idunno, moet je aan Lianne/Kaj/mods vragen
Philophobia
Straatmuzikant



ik denk omdat je anders teveel account kan hebben, maar ik snap eigenlijk niet waar je meer accounts voor nodig hebt :$
Account verwijderd




ik denk omdat je anders teveel account kan hebben, maar ik snap eigenlijk niet waar je meer accounts voor nodig hebt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Hoe kan je nou weer teveel accounts hebben XD wat een bullshit
Anoniem
Wereldberoemd



Waarom zou je er überhaupt meer dan vijf nodig hebben?
Philophobia
Straatmuzikant



ik denk omdat je anders teveel account kan hebben, maar ik snap eigenlijk niet waar je meer accounts voor nodig hebt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Hoe kan je nou weer teveel accounts hebben XD wat een bullshit

jamaar, waarom zou je zoveel account nodig hebben?
Anoniem
Wereldberoemd



--------> Game
Omdat het gaat over VP-accounts.

Let even op het plaatsen Wout s.v.p. :d
Lefacumis
Wereldberoemd



idk
Anoniem
Wereldberoemd



En om even antwoord te geven op je vraag: Dat komt waarschijnlijk vanwege nep-accounts of vanwege het aantal popdollars dat overgezet kan worden...

+ Waarom zou je er zo veel nodig hebben?
Account verwijderd




En om even antwoord te geven op je vraag: Dat komt waarschijnlijk vanwege nep-accounts of vanwege het aantal popdollars dat overgezet kan worden...

+ Waarom zou je er zo veel nodig hebben?

FABQUEEN
YouTube-ster



En om even antwoord te geven op je vraag: Dat komt waarschijnlijk vanwege nep-accounts of vanwege het aantal popdollars dat overgezet kan worden...

+ Waarom zou je er zo veel nodig hebben?

kroon
Anoniem
Wereldberoemd



Je kunt lianne vragen om der een paar te verwijderen. Je kunt ook vragen naar de modelnaam van de accounts.

Inderdaad, aan mij bijvoorbeeld als je dat wilt. :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld