Toothless schreef:
Heb jij wel eens spijt gehad van iets op vp? wat je verkocht of gekocht had, of gedaan hebt? dump het hier en lucht je hart. :3
Ik, tja. Ik heb nog altijd erg veel spijt dat ik mijn credit set heb verkocht, ben er nu nog altijd weer naar op zoek.
Heb jij wel eens spijt gehad van iets op vp? wat je verkocht of gekocht had, of gedaan hebt? dump het hier en lucht je hart. :3
Ik, tja. Ik heb nog altijd erg veel spijt dat ik mijn credit set heb verkocht, ben er nu nog altijd weer naar op zoek.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

en 
