Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Zucht, ik wil m'n naam veranderen!
Anoniem
Karaoke-ster



Maar kheb geen cr lol:was het maar zo:

Equestria
avatar
Anoniem
Karaoke-ster



...Als ik een topic aanmaak reageert echt nooit iemand pfft ben ik echt zo saai?

Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil best reageren, doe ik nu ook maar wat moet ik reageren? Ik bedoel, wat probeer je hiermee te bereiken? :p
Account verwijderd




tja ik heb zelf maar 32 cr en die iwl ik liever niet geven :$ naja, je krijgt er 2 van me xd
Anoniem
Karaoke-ster



tja ik heb zelf maar 32 cr en die iwl ik liever niet geven <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> naja, je krijgt er 2 van me xd

Haha, toch bedankt
Anoniem
Karaoke-ster



Ik wil best reageren, doe ik nu ook maar wat moet ik reageren? Ik bedoel, wat probeer je hiermee te bereiken? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik heb het over ieder topic die ik aanmaak...
Account verwijderd




tja ik heb zelf maar 32 cr en die iwl ik liever niet geven <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> naja, je krijgt er 2 van me xd

Haha, toch bedankt

ben je niet blij ermee dan :C
Fame
Internationale ster



Wauw die naam zou je echt goed staan.
Anoniem
Landelijke ster



Wil je nu dat mensen cr gaan geven of wat? HAHAHAHA What about no.
Songbird
Playback-ster



Wauw die naam zou je echt goed staan.

Fem
Popster



Ik dacht echt NO EVY NO maar die naam is echt heel erg mooi  o-o. Ik geef je weer eens al mijn cr, en zoals altijd ben ik weer blut OMDAT IK ALLES WEGGEEF
Anoniem
Karaoke-ster



Wil je nu dat mensen cr gaan geven of wat? HAHAHAHA What about no.

Dat zeg ik ook niet hoor, pfft...anders zou dit bij geeld staan.
Anoniem
Karaoke-ster



Ik dacht echt NO EVY NO maar die naam is echt heel erg mooi  o-o. Ik geef je weer eens al mijn cr, en zoals altijd ben ik weer blut OMDAT IK ALLES WEGGEEF

Nee...:C
Account verwijderd




hh <3
Anoniem
Wereldberoemd



Wauw die naam zou je echt goed staan.

Anoniem
Karaoke-ster



hh <3

ty c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste