GroteXmeid schreef:
EINDELIJK! Ik heb paint tool sai gevonden voor Mac!
Het is niet ideaal. Maar wel mooi voor tijdelijk, totdat mijn vader hier windows heeft opgezet.
Voor mensen die dit ook nodig hebben hier is de link:
http://pelsky.deviantart.com/art/PaintTool-SAI-For-Mac-OS-X-10-7-10-8-283019016
EINDELIJK! Ik heb paint tool sai gevonden voor Mac!
Het is niet ideaal. Maar wel mooi voor tijdelijk, totdat mijn vader hier windows heeft opgezet.
Voor mensen die dit ook nodig hebben hier is de link:
http://pelsky.deviantart.com/art/PaintTool-SAI-For-Mac-OS-X-10-7-10-8-283019016


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17