Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
OKE LATEN WE ALLEMAAL
Philophobia
Straatmuzikant



NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.

oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.

nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.

MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!
Cynthia
Straatmuzikant



IDD!!!!
Philophobia
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Minister of Pop



NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.

oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.

nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.

MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!

Me steen lag lekker
Philophobia
Straatmuzikant



NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.

oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.

nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.

MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!

Me steen lag lekker

hahaha ja, lag die lekker?


Anoniem
Minister of Pop



NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.

oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.

nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.

MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!

Me steen lag lekker

hahaha ja, lag die lekker?



K bedoel waar heb je het over
Cynthia
Straatmuzikant



Me steen lag lekker

hahaha ja, lag die lekker?



K bedoel waar heb je het over

Ik mail je de link van topic.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zei het dan tenminste nog op een ietwat normale manier.
Anoniem
Wereldberoemd



hahaha ja, lag die lekker?



K bedoel waar heb je het over

Ik mail je de link van topic.

mij oowk :d? :$
Philophobia
Straatmuzikant



Pardon? Ze heeft mij serieus diep gekwetst, en echt bij mijn zwakte, en excuses dat ik nu eenmaal met haar klaar ben? c;

ja maar dat hoef je niet in het openbaar te uitten, mail haar dan Gio, of negeer d'r. block dr uit je hoofd enzo.. maar haar zwartmaken doet ook haar pijn, wil je jou pijn delen met haar? komop zo'n slecht mens ben je toch niet..
Anoniem
Straatmuzikant



Volgens mij is VP de laatste tijd een beetje ongesteld ja, dat ben ik met je volledig eens.
Philophobia
Straatmuzikant



Pardon? Ze heeft mij serieus diep gekwetst, en echt bij mijn zwakte, en excuses dat ik nu eenmaal met haar klaar ben? c;

ja maar dat hoef je niet in het openbaar te uitten, mail haar dan Gio, of negeer d'r. block dr uit je hoofd enzo.. maar haar zwartmaken doet ook haar pijn, wil je jou pijn delen met haar? komop zo'n slecht mens ben je toch niet..

Helaas, toch ben ik wel zo. Als je mij iets flikt, flik ik gewoon wat terug, that's the game she entered. IDC ALS DAT SLECHT ENGELS WAS.

ik vind niet dat dat de manier is hoe je mensen behandeld, maaroke dat ik mijn mening right, zal het wel verkeerd hebben. Ookal als zij jou heeft gekwetst dat zij even erg is geweest maaroke.
Philophobia
Straatmuzikant



Helaas, toch ben ik wel zo. Als je mij iets flikt, flik ik gewoon wat terug, that's the game she entered. IDC ALS DAT SLECHT ENGELS WAS.

ik vind niet dat dat de manier is hoe je mensen behandeld, maaroke dat ik mijn mening right, zal het wel verkeerd hebben. Ookal als zij jou heeft gekwetst dat zij even erg is geweest maaroke.

Wat zou jij doen als ze zegt dat je zm moet plegen en dat ze zm neigingen door je heeft en dat je irl echt aan dood denkt? Wat zou jij doen? Vergeven en kusje knuffel samen spelen doen? How about no.

vergeven hoeft toch ook niet maar als zij zegt dat ze ZM neigingen heeft, wat als het ECHT waar was? dan zou jij je in haar moeten herkennen right? dan vind ik het JUIST triest dat jij zo doet, want straks heb jij het op je geweten dat ze echt zelfmoord heeft gepleegd.
Philophobia
Straatmuzikant



Wat zou jij doen als ze zegt dat je zm moet plegen en dat ze zm neigingen door je heeft en dat je irl echt aan dood denkt? Wat zou jij doen? Vergeven en kusje knuffel samen spelen doen? How about no.

vergeven hoeft toch ook niet maar als zij zegt dat ze ZM neigingen heeft, wat als het ECHT waar was? dan zou jij je in haar moeten herkennen right? dan vind ik het JUIST triest dat jij zo doet, want straks heb jij het op je geweten dat ze echt zelfmoord heeft gepleegd.

dude, ze ging gewoon om de domste redenen dat al zeggen, ze zei dat ze haar vriendje had gedumpt ik zei dude je bent 10 zegt ze JE WILT ME GEWOON DOOD IK WIL ZM DOOR JOU DOEN..........................................

oke dan zou ik het ook niet geloven, maar alsnog. ik weet niks meer te zeggen.. maar om iemand zwart te maken is er nooit een goeie reden anyway. sad
Fem
Popster



hahaha ja, lag die lekker?



K bedoel waar heb je het over

Ik mail je de link van topic.

Mij ook ff want ik begrijp er weer eens niks van :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld