Philophobia schreef:
NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.
oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.
nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.
MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!
NU GEWOON FUCKING NORMAAL DOEN.
oke ik ben ook niet altijd even aardig geweest maar nu is het wel genoeg geweest met dat weggepest en dat onaardige gedoe, iedereen moet zich thuis voelen hier, we zijn 1 familie, misschien kwets je diegene hier heel erg mee en gaat die van VP af, boeit jou misschien niets maar hij/zij wil ook gewoon relaxt dit spelen.
nu is het GENOEG en stoppen we met dat negatieve gedoe, je hoeft niet aardig te zijn maar af te kraken is vanaf nu gewoon AFGELOPEN.
MODS WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE, JULLIE DOEN GOED JULLIE WERK ZEG!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
? 
