Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Voor alle mentoren onder ons :3
Toothless
Wereldberoemd



Hoe lang duurde het voor jij je eerste student kreeg? ik ben zo blij dat ik nu mentor ben maar je zult zien dat het erg lang duurt voor ik een student krijg..
NeonLights
Queen of Queens



Ik had volgens mij best snel mijn eerste student. 
Toothless
Wereldberoemd



Ik had volgens mij best snel mijn eerste student. 

hoeveel heb je er nu? :3 en krijg je dan een mail ofzo als je er eentje krijgt?
Toothless
Wereldberoemd



Ik had volgens mij best snel mijn eerste student. 

hoeveel heb je er nu? :3 en krijg je dan een mail ofzo als je er eentje krijgt?

Je krijgt een mailtje als je er een krijgt. Ik denk dat je er nu niet snel een krijgt omdat het al behoorlijk laat is, maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je dit weekend je eerste ''leerling'' krijgt. 

ik ben al sinds gister mentor  maar nog niks gekregen.
Toothless
Wereldberoemd



En er zijn er trouwens al twee die al langer mentor zijn en er ook nog geen hebben.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld