Adelyna schreef:
Ik ga vanaf nu tot vrijdag in de vakantie modus! Ik ga straks naar een vriendin toe, en dan naar een andere om daar te logeren, want morgen vertrek ik naar Verdun, Noord frankrijk! Donderdag en vrijdag zit ik in Parijs, in een hotel, en als ik dan wifi heb, kom ik ff gedag zeggen :3
Xoxoxox
Ik ga vanaf nu tot vrijdag in de vakantie modus! Ik ga straks naar een vriendin toe, en dan naar een andere om daar te logeren, want morgen vertrek ik naar Verdun, Noord frankrijk! Donderdag en vrijdag zit ik in Parijs, in een hotel, en als ik dan wifi heb, kom ik ff gedag zeggen :3
Xoxoxox


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
