Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
fc 500 pd
Anoniem
Wereldberoemd



doe mee!!!
Anoniem
YouTube-ster



ik doe al mee hoe zie jij eruit ik stem dan op jou
Anoniem
YouTube-ster



Anoniem
Wereldberoemd



Dit ben ik haha

Anoniem
YouTube-ster



ok ik stem op jou en jijn op mij goed
Anoniem
YouTube-ster



hey jij zou ook op mij stemmen dat is cals nu heb ik maar 96pd
Anoniem
YouTube-ster



had jij dat ook
Account verwijderd




Dit ben ik haha


OMG die look is leuk.
Anoniem
Wereldberoemd



hey jij zou ook op mij stemmen dat is cals nu heb ik maar 96pd

Ik heb nergens gezegd dat ik op je zou stemmen, ik liet alleen mijn look zien, dat jij daar nou andere conclusies uit trekt.
Anoniem
Wereldberoemd



<3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik verplaats dit naar game, haha, let je er de volgende keer zelf op? :d
Anoniem
Wereldberoemd



Ik verplaats dit naar game, haha, let je er de volgende keer zelf op? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Wat een onzin, fashioncontest is toch een competitie of wat. Het kan gewoon bij allebei hoor
Anoniem
Wereldberoemd



Ik verplaats dit naar game, haha, let je er de volgende keer zelf op? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Wat een onzin, fashioncontest is toch een competitie of wat. Het kan gewoon bij allebei hoor

Ik heb het laatst nagevraagd aan de andere mods, ik dacht bij Fashion, dat was het niet, competitie ook niet, maar wel game. :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik verplaats dit naar game, haha, let je er de volgende keer zelf op? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Wat een onzin, fashioncontest is toch een competitie of wat. Het kan gewoon bij allebei hoor

Ik heb het laatst nagevraagd aan de andere mods, ik dacht bij Fashion, dat was het niet, competitie ook niet, maar wel game. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik vind het onzin, mja er zijn wel meer regels die niet aan ons kenbaar gemaakt worden.
Anoniem
Wereldberoemd



<3
Anoniem
Wereldberoemd



nog éééén
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste