Roseberry schreef:
Aangezien we veel meldingen binnenkrijgen over hetzelfde onderwerp.
Er zijn namelijk een aantal mensen die voorzeggen waar het ei ligt. Natuurlijk mag dat, aangezien het niet staat in de regels dat het niet mag. Maar het is niet bepaald leuk voor sommige mensen.
Daarom zou ik het fijn vinden als jullie daar even rekening mee willen houden.
Als iemand het ei niet kan vinden en je wilt een hint of een tip geven, doe dat dan via de mail s.v.p. of laat diegene zelf zoeken. Zo voorkom je dit soort situaties.
Alvast bedankt.
Aangezien we veel meldingen binnenkrijgen over hetzelfde onderwerp.
Er zijn namelijk een aantal mensen die voorzeggen waar het ei ligt. Natuurlijk mag dat, aangezien het niet staat in de regels dat het niet mag. Maar het is niet bepaald leuk voor sommige mensen.
Daarom zou ik het fijn vinden als jullie daar even rekening mee willen houden.
Als iemand het ei niet kan vinden en je wilt een hint of een tip geven, doe dat dan via de mail s.v.p. of laat diegene zelf zoeken. Zo voorkom je dit soort situaties.
Alvast bedankt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20





