Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Is het hier altijd zo rustig of niet?
LittleWorld
Karaoke-ster



Ik had het namelijk drukker verwacht...
LittleWorld
Karaoke-ster



Nou heel veel mensen zitten nu nog op school :c!

Hmm, ik nam aan dat het in België vakantie was.
Anoniem
Karaoke-ster



Nou heel veel mensen zitten nu nog op school :c!

Hmm, ik nam aan dat het in België vakantie was.

Ja, maar ik heb geen idee van Nederland?
LittleWorld
Karaoke-ster



Nou heel veel mensen zitten nu nog op school :c!

Hmm, ik nam aan dat het in België vakantie was.

Ja, maar ik heb geen idee van Nederland?

De meeste hebben pas over 1 week of 2 weken vakantie.
Account verwijderd




Nou heel veel mensen zitten nu nog op school :c!

Marissa
Internationale ster



Hmm, ik nam aan dat het in België vakantie was.

Ja, maar ik heb geen idee van Nederland?

De meeste hebben pas over 1 week of 2 weken vakantie.

Niet aanstaande, maar de week daarop heeft groot en deels van Nederland vakantie :)
LittleWorld
Karaoke-ster



Ja, maar ik heb geen idee van Nederland?

De meeste hebben pas over 1 week of 2 weken vakantie.

Niet aanstaande, maar de week daarop heeft groot en deels van Nederland vakantie <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

vanaf 21 april toch?
Marissa
Internationale ster



De meeste hebben pas over 1 week of 2 weken vakantie.

Niet aanstaande, maar de week daarop heeft groot en deels van Nederland vakantie <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

vanaf 21 april toch?

Volgens mij wel
Account verwijderd




Niet aanstaande, maar de week daarop heeft groot en deels van Nederland vakantie <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

vanaf 21 april toch?

Volgens mij wel

ja klopt en dan heb ik 2 weken vakantiecool:|
LittleWorld
Karaoke-ster



vanaf 21 april toch?

Volgens mij wel

ja klopt en dan heb ik 2 weken vakantiecool<img src='/layout/nl/images/smileys/neutral.png' alt=':|'>

Dus jouw extra week van de zomervakantie is bij de meivakantie gegaan, right?
Account verwijderd




Volgens mij wel

ja klopt en dan heb ik 2 weken vakantiecool<img src='/layout/nl/images/smileys/neutral.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/neutral.png' alt=':|'>'>

Dus jouw extra week van de zomervakantie is bij de meivakantie gegaan, right?

blijkbaar ja
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld