schreef: Yay, omg ty. Ik denk dat Naomi pas vrijdag kan sturen, en ik moet ook nog even cr opwaarderen, dan krijg je 20 in plaats van 18 vrijdag oké? + De 20 van Naomi.
Angel schreef: Yay, omg ty. Ik denk dat Naomi pas vrijdag kan sturen, en ik moet ook nog even cr opwaarderen, dan krijg je 20 in plaats van 18 vrijdag oké? + De 20 van Naomi.
aww hoef niet meid xoxoxo c;
Account verwijderd
schreef:
Amicizia schreef:
Angel schreef: Yay, omg ty. Ik denk dat Naomi pas vrijdag kan sturen, en ik moet ook nog even cr opwaarderen, dan krijg je 20 in plaats van 18 vrijdag oké? + De 20 van Naomi.
Angel schreef: Yay, omg ty. Ik denk dat Naomi pas vrijdag kan sturen, en ik moet ook nog even cr opwaarderen, dan krijg je 20 in plaats van 18 vrijdag oké? + De 20 van Naomi.