Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Mee eens?
Mensen die zeggen waar het ei ligt
Account verwijderd




Sorry allemaal, maar ik iriteer me er nog al aan.
Dat is toch niet leuk, het zou juist tof zijn als er mensen zijn die het allemaal zelf kunnen vinden en daarom een unieke outfit krijgen.. Sommingen doen er geen eens moeite voor, ik heb bijvoorbeeld een half uur lopen zoeken naar het ei..
Om een unieke outfit te kunnen krijgen, maar als je iedereen zo maar de code geeft.. Blijft het toch niet meer uniek!
Account verwijderd




Ik bedoel, tips is prima dat kan toch gewoon, maar om het nou helemaal te geven, daar is het toch niet voor bedoeld?
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb het ei nog steeds niet gevonden x) Maar je hebt wel gelijk ja!
emily001
Internationale ster



kun je mij dan een tip geve xD (ik ben het er wel mee eens)
MusicIsMyDrug
Internationale ster



Ik ben het helemaal met je eens!
Account verwijderd




kun je mij dan een tip geve xD (ik ben het er wel mee eens)

op het forum zoeken ;)
Ninurta
Straatmuzikant



kun je mij dan een tip geve xD (ik ben het er wel mee eens)

op het forum zoeken <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Welk onderwerp, algemeen?
Account verwijderd




:#
Julia
YouTube-ster



Inderdaad. Dat mensen tips geven, oké. Maar dat je bijvoorbeeld op je blog gaat bijhouden wat de getallen waren ofzo... -.-
Tianmi
Straatmuzikant



kun je mij dan een tip geve xD (ik ben het er wel mee eens)

op het forum zoeken <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Welk onderwerp, algemeen?

game


( btw :#  )
Account verwijderd




Inderdaad. Dat mensen tips geven, oké. Maar dat je bijvoorbeeld op je blog gaat bijhouden wat de getallen waren ofzo... -.-

Doen mensen dat serieus? Like, zet dat even verborgen? x_x

Jupss, ik weet nu nog wel uit me hoofd wat het is, maar schrijf het op een papier ofzo
Account verwijderd




hh
Mylimasis
YouTube-ster



we zouden ze allemaal een to moeten geven tot die actie voorbij is hihihi
Account verwijderd




we zouden ze allemaal een to moeten geven tot die actie voorbij is hihihi

GOOD IDEAA, ZORG DAARVOOR NIENKE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mylimasis
YouTube-ster



we zouden ze allemaal een to moeten geven tot die actie voorbij is hihihi

GOOD IDEAA, ZORG DAARVOOR NIENKE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat Lianne dat niet erg leuk gaat vinden
Account verwijderd




we zouden ze allemaal een to moeten geven tot die actie voorbij is hihihi

GOOD IDEAA, ZORG DAARVOOR NIENKE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat Lianne dat niet erg leuk gaat vinden

HAHAHAH DAT BOEIT MIJ TOCH NIET..
grapje haha, maar misschien is het wel zo handig dat er iets gebeurt met de mensen die het zeggen?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste