Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
lol eerste keer
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



dat ik zo laat online ben :p. Het is hier nu veel drukker dan in de ochtend :p
Anoniem
Wereldberoemd



Haha klopt, soms is het 's avonds ook heel rustig. Ik ben meestal wel in de avond op vp te vinden. ;P
Sophrosyne
Straatmuzikant



Haha klopt, soms is het 's avonds ook heel rustig. Ik ben meestal wel in de avond op vp te vinden. ;P

FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Haha klopt, soms is het 's avonds ook heel rustig. Ik ben meestal wel in de avond op vp te vinden. ;P

Wow ik herkende je eerst niet haha :p

Ja ik meestal gewoon voor en uitschool :p
Anoniem
Wereldberoemd



Haha klopt, soms is het 's avonds ook heel rustig. Ik ben meestal wel in de avond op vp te vinden. ;P

Wow ik herkende je eerst niet haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ja ik meestal gewoon voor en uitschool <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Hahaha, ik herkende mezelf net ook ff niet. 'K was zo bij statistieken aan het kijken, wou ik kijken hoevaak ik heb opgetreden deze week. Dus ik zo huh ik kan m'n naam nergens vinden terwijl ik er wel hoor te staan, zo voor schut haha. ;$

Me too haha, eigenlijk ben ik gewoon 24 uur per dag op vp, nolifer hiero. xd
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Haha klopt, soms is het 's avonds ook heel rustig. Ik ben meestal wel in de avond op vp te vinden. ;P

Wow ik herkende je eerst niet haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ja ik meestal gewoon voor en uitschool <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Hahaha, ik herkende mezelf net ook ff niet. 'K was zo bij statistieken aan het kijken, wou ik kijken hoevaak ik heb opgetreden deze week. Dus ik zo huh ik kan m'n naam nergens vinden terwijl ik er wel hoor te staan, zo voor schut haha. ;$

Me too haha, eigenlijk ben ik gewoon 24 uur per dag op vp, nolifer hiero. xd

Hahah dat zal echt iets voor mij zijn :p

Ja ik ben sowieso 5 uur online op zn minst op een dag, maar meestal gaat wifi om half 10 uit zodat ik niet meer op mn laptop kan, maar vandaag zijn ze het vergeten om het uit te zetten :p dus toen ging ik gelijk naar VP toe :p 
Anoniem
Wereldberoemd



Wow ik herkende je eerst niet haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ja ik meestal gewoon voor en uitschool <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Hahaha, ik herkende mezelf net ook ff niet. 'K was zo bij statistieken aan het kijken, wou ik kijken hoevaak ik heb opgetreden deze week. Dus ik zo huh ik kan m'n naam nergens vinden terwijl ik er wel hoor te staan, zo voor schut haha. ;$

Me too haha, eigenlijk ben ik gewoon 24 uur per dag op vp, nolifer hiero. xd

Hahah dat zal echt iets voor mij zijn <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ja ik ben sowieso 5 uur online op zn minst op een dag, maar meestal gaat wifi om half 10 uit zodat ik niet meer op mn laptop kan, maar vandaag zijn ze het vergeten om het uit te zetten <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> dus toen ging ik gelijk naar VP toe <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> 

Haha tis ff wennen, heb lang niet m'n naam veranderd. ;P

Oftewel, je bent gewoon zwaarverslaafd hahaha, wat ben ik blij dat hier nooit de wifi uit gaat. xP 
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Hahaha, ik herkende mezelf net ook ff niet. 'K was zo bij statistieken aan het kijken, wou ik kijken hoevaak ik heb opgetreden deze week. Dus ik zo huh ik kan m'n naam nergens vinden terwijl ik er wel hoor te staan, zo voor schut haha. ;$

Me too haha, eigenlijk ben ik gewoon 24 uur per dag op vp, nolifer hiero. xd

Hahah dat zal echt iets voor mij zijn <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ja ik ben sowieso 5 uur online op zn minst op een dag, maar meestal gaat wifi om half 10 uit zodat ik niet meer op mn laptop kan, maar vandaag zijn ze het vergeten om het uit te zetten <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> dus toen ging ik gelijk naar VP toe <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> 

Haha tis ff wennen, heb lang niet m'n naam veranderd. ;P

Oftewel, je bent gewoon zwaarverslaafd hahaha, wat ben ik blij dat hier nooit de wifi uit gaat. xP 

Toen ik mn naam veranderde had ik steeds mn oude naam bij het inloggen zeg maar. Dus ik steeds stressen denken dat ik gehackt was :p

Zo verslaafd ben ik niet *Kuch*
Anoniem
Wereldberoemd



Hahah dat zal echt iets voor mij zijn <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ja ik ben sowieso 5 uur online op zn minst op een dag, maar meestal gaat wifi om half 10 uit zodat ik niet meer op mn laptop kan, maar vandaag zijn ze het vergeten om het uit te zetten <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> dus toen ging ik gelijk naar VP toe <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> 

Haha tis ff wennen, heb lang niet m'n naam veranderd. ;P

Oftewel, je bent gewoon zwaarverslaafd hahaha, wat ben ik blij dat hier nooit de wifi uit gaat. xP 

Toen ik mn naam veranderde had ik steeds mn oude naam bij het inloggen zeg maar. Dus ik steeds stressen denken dat ik gehackt was <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Zo verslaafd ben ik niet *Kuch*

Haha ahww, dat heb ik nog nie gehad, maar komt vast wel een keer haha. xd

*kuchkuch* ik ook niet hoor *kuchkuch*
Ik ga btw nu wel slapen, ben echt moee, en morgen kan ik lekker uitslapen yaay. ^-^ Slaap lekker!
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Haha tis ff wennen, heb lang niet m'n naam veranderd. ;P

Oftewel, je bent gewoon zwaarverslaafd hahaha, wat ben ik blij dat hier nooit de wifi uit gaat. xP 

Toen ik mn naam veranderde had ik steeds mn oude naam bij het inloggen zeg maar. Dus ik steeds stressen denken dat ik gehackt was <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Zo verslaafd ben ik niet *Kuch*

Haha ahww, dat heb ik nog nie gehad, maar komt vast wel een keer haha. xd

*kuchkuch* ik ook niet hoor *kuchkuch*
Ik ga btw nu wel slapen, ben echt moee, en morgen kan ik lekker uitslapen yaay. ^-^ Slaap lekker!

Slaaplekker <3 :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld