FollowYourDreamz schreef:
unacquainted schreef:
Hahaha, ik herkende mezelf net ook ff niet. 'K was zo bij statistieken aan het kijken, wou ik kijken hoevaak ik heb opgetreden deze week. Dus ik zo huh ik kan m'n naam nergens vinden terwijl ik er wel hoor te staan, zo voor schut haha. ;$
Me too haha, eigenlijk ben ik gewoon 24 uur per dag op vp, nolifer hiero. xd
Hahah dat zal echt iets voor mij zijn

Ja ik ben sowieso 5 uur online op zn minst op een dag, maar meestal gaat wifi om half 10 uit zodat ik niet meer op mn laptop kan, maar vandaag zijn ze het vergeten om het uit te zetten

dus toen ging ik gelijk naar VP toe
Haha tis ff wennen, heb lang niet m'n naam veranderd. ;P
Oftewel, je bent gewoon zwaarverslaafd hahaha, wat ben ik blij dat hier nooit de wifi uit gaat. xP