Anke schreef:
Ik vind het wel een grappig verhaal dus ik dacht, ik deel het even.
Dus, op dag 2 van vp kwam ik hier terecht omdat er een heel drama was op gsm dat vp een namaak gsm is enzo. Dus kwam ik even kijken. Ik vond er eerlijk gezegd niets aan, ik snapte het niet, vond het ingewikkeld, vond het er onprofessioneel uitzien en enorm op gsm lijken. Na 10 minuten logde ik uit en ging ik terug op gsm. Een dag later ging ik weer eens kijken om te zien hoe het er nu aan toe ging en toen ik zag dat het hier anders was dan op gsm bleef ik. Ik zag vp als een soort van nieuwe start, ik was een complete noob op gsm en dat wilde ik hier niet. Niemand kende me en omdat ik hier nieuw was, maar de site ook voelde ik me al meteen speciaal. Mijn doel was dan ook om zo populair mogelijk te worden en zo actief mogelijk te zijn op het forum zodat iedereen me kende. Maar daar was Jrisa (Nuts), ze reageerde zo ontzettend veel dat ik na die dag al 1000 berichten op haar achterliep. Die dag erna gaf ik het popu worden op en wilde gewoon hier blijven om een gezellig gesprek te kunnen voeren met anderen en daarom ben ik hier nog altijd
Weten jullie trouwens nog dat ik?
- Kattenlover5 heette?
- PT lid was?
- Blogger was?
- Platenlabel BeachRecords had?
Ik vind het wel een grappig verhaal dus ik dacht, ik deel het even.
Dus, op dag 2 van vp kwam ik hier terecht omdat er een heel drama was op gsm dat vp een namaak gsm is enzo. Dus kwam ik even kijken. Ik vond er eerlijk gezegd niets aan, ik snapte het niet, vond het ingewikkeld, vond het er onprofessioneel uitzien en enorm op gsm lijken. Na 10 minuten logde ik uit en ging ik terug op gsm. Een dag later ging ik weer eens kijken om te zien hoe het er nu aan toe ging en toen ik zag dat het hier anders was dan op gsm bleef ik. Ik zag vp als een soort van nieuwe start, ik was een complete noob op gsm en dat wilde ik hier niet. Niemand kende me en omdat ik hier nieuw was, maar de site ook voelde ik me al meteen speciaal. Mijn doel was dan ook om zo populair mogelijk te worden en zo actief mogelijk te zijn op het forum zodat iedereen me kende. Maar daar was Jrisa (Nuts), ze reageerde zo ontzettend veel dat ik na die dag al 1000 berichten op haar achterliep. Die dag erna gaf ik het popu worden op en wilde gewoon hier blijven om een gezellig gesprek te kunnen voeren met anderen en daarom ben ik hier nog altijd

Weten jullie trouwens nog dat ik?
- Kattenlover5 heette?
- PT lid was?
- Blogger was?
- Platenlabel BeachRecords had?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18