Katharos schreef:
Pfft, vroeger was gewoon gezelliger. De laatste tijd is er echt een kut sfeer.. sorry als ik t zeg. Maar ik geef mijn mening
Pfft, vroeger was gewoon gezelliger. De laatste tijd is er echt een kut sfeer.. sorry als ik t zeg. Maar ik geef mijn mening


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


Ik herinner me de tijd als iedereen van vp, maar dan ook