Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De sfeer word echt minder
Anoniem
Popster



Pfft, vroeger was gewoon gezelliger. De laatste tijd is er echt een kut sfeer.. sorry als ik t zeg. Maar ik geef mijn mening
Account verwijderd




ik vind drama echt veel leuker dusja hahahhhahahaha de balle
Ninurta
Straatmuzikant



Pfft, vroeger was gewoon gezelliger. De laatste tijd is er echt een kut sfeer.. sorry als ik t zeg. Maar ik geef mijn mening

Ik dacht al... Als ik de reacties van vroeger lees bij de startpagina dan kan ik mezelf daar niet bepaald in verplaatsen...
Account verwijderd




Valt wel mee, soms is er even een minder avondje en soms is het wel heel leuk! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Anoniem
Popster



Pfft, vroeger was gewoon gezelliger. De laatste tijd is er echt een kut sfeer.. sorry als ik t zeg. Maar ik geef mijn mening

Ik dacht al... Als ik de reacties van vroeger lees bij de startpagina dan kan ik mezelf daar niet bepaald in verplaatsen...

Nee voor mij is vroeger een jaar geleden, of nouja bijna. Toen het gSm drama al deels weg was.
Thrandy
Karaoke-ster



Valt wel mee, soms is er even een minder avondje en soms is het wel heel leuk! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Iedereen heeft wel eens 'n slecht dagje achter de rug
Isolated
Karaoke-ster



hoi ik haat jullie allemaal wie wilt er bitchfight???????

nee kay, maar ik vind 't hier nog steeds gezellig tho~

Toothless
Wereldberoemd



ik zit hier nog niet zo lang op, maar vind de sfeer hier echt top. oké, ik heb wel eens een nare reactie naar mijn hoofd geslingerd gekregen maar ja dat kent iedereen wel denk ik, dus ik blijf daar ook niet te lang in hangen. ik vind het hier (bijna) altijd super gezellig en heb al veel lieve mensen leren kennen dat is wel fijn. :)
Anoniem
YouTube-ster



Inderdaaaad sad Ik herinner me de tijd als iedereen van vp, maar dan ook iedereen samen op tinychat zat tot in de late uurtjes, en dan zwaaiden we elkaar goedenacht en we stonden speciaal vroeg op om heel vp goeiemorgen te komen zeggen enz. :c
Cynthia
Straatmuzikant



ik zit hier nog niet zo lang op, maar vind de sfeer hier echt top. oké, ik heb wel eens een nare reactie naar mijn hoofd geslingerd gekregen maar ja dat kent iedereen wel denk ik, dus ik blijf daar ook niet te lang in hangen. ik vind het hier (bijna) altijd super gezellig en heb al veel lieve mensen leren kennen dat is wel fijn. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Precies dit
Anoniem
YouTube-ster



wow waarom maakt iedereen zulke negatieve forum's, terwijl ik helemaal niks van deze hele sfeerverandering merk?!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld