Riraito schreef:
Als jij mij eerst truth, ik kom er namelijk vaak heel moeilijk achter hoe mensen echt over mij denken haha (en geen flut truths want dan truth ik je ook niet)
- AsiaMania: Ik heb je hier een tijd niet gezien tho en op gsm zat ik een lange tijd niet en daar verwijder ik nooit iemand, maar ik wil hier tenminste mensen waar ik ook echt contact mee heb...... Ik ken je dus ook niet meer zo goed omdat ik je nooit zie/zag en we nooit spreken.
- Carolynn: Ik houd er gewoon niet van als mensen zich zo expliciet met de ruzies van hun vriendinnen gaan bemoeien, daarvoor vond ik je een toffe, aardige meid hoor, maar ik weet nu niet echt meer wat ik van je moet denken.
- Yolletje: Geef toe dat klinkt leuk?! Nee maar even serieus, we begonnen inderdaad vrij slecht, maar je bent echt zo'n leuke meid en ik wil jou ook heel graag een keertje meeten enzo en ja jij staat wel ergens bovenaan (met nog een paar anderen anders gaan ze zich weer achtergesteld voelen he
) en dat moeten we gewoon een keertje doen!!
- Yana: Ik vind jou ook echt een leuke meid, soms vraag ik me af wat je denkt als je iets zegt/doet, maar dat is eigenlijk alleen maar een goed ding + ik vind het leuk dat we collega's zijn haha!
- Fendacy: Over het algemeen vind ik je een leuke meid, maar ik zie je de laatste tijd minder? ):
- Ninurta: Af en toe erger ik me aan je qua hoe je op topics reageerd, maar je inzending van gaming was echt leuk en andere keren mag ik je weer wel, het is een beetje neutraal dus!
- Melaaaaatï: Twee puntjes op de i staat leuk hihi > past bij je want jij bent ook leuk dus eigenlijk is het dan ïïïïÏïÏÏi'"IiÏÏ' Dus, snap je het nu een beetje? Enfin, net als bij Yol staat wil ik jou ook echt graag een keertje meeten, je bent een hartstikke leuke meid en ik wil je gewoon platknuffelen zoals ik graag doe (ask juud) en misschien wel meer gehehe <3
- Tamara: Voor de CT uitslag had ik nooit echt met jou gesproken, maar je bent een rustige, echter hele leuke meid en ik vind het tof dat we collega's zijn, hoewel we niet heel veel praten haha
-
-
-
-
-
Als jij mij eerst truth, ik kom er namelijk vaak heel moeilijk achter hoe mensen echt over mij denken haha (en geen flut truths want dan truth ik je ook niet)
- AsiaMania: Ik heb je hier een tijd niet gezien tho en op gsm zat ik een lange tijd niet en daar verwijder ik nooit iemand, maar ik wil hier tenminste mensen waar ik ook echt contact mee heb...... Ik ken je dus ook niet meer zo goed omdat ik je nooit zie/zag en we nooit spreken.
- Carolynn: Ik houd er gewoon niet van als mensen zich zo expliciet met de ruzies van hun vriendinnen gaan bemoeien, daarvoor vond ik je een toffe, aardige meid hoor, maar ik weet nu niet echt meer wat ik van je moet denken.
- Yolletje: Geef toe dat klinkt leuk?! Nee maar even serieus, we begonnen inderdaad vrij slecht, maar je bent echt zo'n leuke meid en ik wil jou ook heel graag een keertje meeten enzo en ja jij staat wel ergens bovenaan (met nog een paar anderen anders gaan ze zich weer achtergesteld voelen he

) en dat moeten we gewoon een keertje doen!!- Yana: Ik vind jou ook echt een leuke meid, soms vraag ik me af wat je denkt als je iets zegt/doet, maar dat is eigenlijk alleen maar een goed ding + ik vind het leuk dat we collega's zijn haha!
- Fendacy: Over het algemeen vind ik je een leuke meid, maar ik zie je de laatste tijd minder? ):
- Ninurta: Af en toe erger ik me aan je qua hoe je op topics reageerd, maar je inzending van gaming was echt leuk en andere keren mag ik je weer wel, het is een beetje neutraal dus!
- Melaaaaatï: Twee puntjes op de i staat leuk hihi > past bij je want jij bent ook leuk dus eigenlijk is het dan ïïïïÏïÏÏi'"IiÏÏ' Dus, snap je het nu een beetje? Enfin, net als bij Yol staat wil ik jou ook echt graag een keertje meeten, je bent een hartstikke leuke meid en ik wil je gewoon platknuffelen zoals ik graag doe (ask juud) en misschien wel meer gehehe <3
- Tamara: Voor de CT uitslag had ik nooit echt met jou gesproken, maar je bent een rustige, echter hele leuke meid en ik vind het tof dat we collega's zijn, hoewel we niet heel veel praten haha
-
-
-
-
-


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
