Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Riraito truth je ♥
Anoniem
Wereldberoemd



Als jij mij eerst truth, ik kom er namelijk vaak heel moeilijk achter hoe mensen echt over mij denken haha (en geen flut truths want dan truth ik je ook niet)

- AsiaMania: Ik heb je hier een tijd niet gezien tho en op gsm zat ik een lange tijd niet en daar verwijder ik nooit iemand, maar ik wil hier tenminste mensen waar ik ook echt contact mee heb...... Ik ken je dus ook niet meer zo goed omdat ik je nooit zie/zag en we nooit spreken.
- Carolynn: Ik houd er gewoon niet van als mensen zich zo expliciet met de ruzies van hun vriendinnen gaan bemoeien, daarvoor vond ik je een toffe, aardige meid hoor, maar ik weet nu niet echt meer wat ik van je moet denken.
- Yolletje: Geef toe dat klinkt leuk?! Nee maar even serieus, we begonnen inderdaad vrij slecht, maar je bent echt zo'n leuke meid en ik wil jou ook heel graag een keertje meeten enzo en ja jij staat wel ergens bovenaan (met nog een paar anderen anders gaan ze zich weer achtergesteld voelen he :s:s) en dat moeten we gewoon een keertje doen!!
- Yana: Ik vind jou ook echt een leuke meid, soms vraag ik me af wat je denkt als je iets zegt/doet, maar dat is eigenlijk alleen maar een goed ding + ik vind het leuk dat we collega's zijn haha!
- Fendacy: Over het algemeen vind ik je een leuke meid, maar ik zie je de laatste tijd minder? ):
- Ninurta: Af en toe erger ik me aan je qua hoe je op topics reageerd, maar je inzending van gaming was echt leuk en andere keren mag ik je weer wel, het is een beetje neutraal dus!
- Melaaaaatï: Twee puntjes op de i staat leuk hihi > past bij je want jij bent ook leuk dus eigenlijk is het dan ïïïïÏïÏÏi'"IiÏÏ'  Dus, snap je het nu een beetje? Enfin, net als bij Yol staat wil ik jou ook echt graag een keertje meeten, je bent een hartstikke leuke meid en ik wil je gewoon platknuffelen zoals ik graag doe (ask juud) en misschien wel meer gehehe <3
- Tamara: Voor de CT uitslag had ik nooit echt met jou gesproken, maar je bent een rustige, echter hele leuke meid en ik vind het tof dat we collega's zijn, hoewel we niet heel veel praten haha
-
-
-
-
-
Cinta
Landelijke ster



Maar ik werk aan een truth blog grumbl ik ga je nu lekker niet truthen <3 ok jij mij nu ook wss niet huil
Anoniem
Wereldberoemd



Hmm vind het raar dat je me hier hebt gedumpt als vriend en op gsm niet net of ik hier anders voor je ben?
Anoniem
Wereldberoemd



Maar ik werk aan een truth blog grumbl ik ga je nu lekker niet truthen <3 ok jij mij nu ook wss niet huil

dan krijg jij ook geen truth nee!!
Cinta
Landelijke ster



Maar ik werk aan een truth blog grumbl ik ga je nu lekker niet truthen <3 ok jij mij nu ook wss niet huil

dan krijg jij ook geen truth nee!!

Zal ik je een sneak peak geven??
Carolynn
Internationale ster



Af en toe vind ik je lastig te pijlen, ik vind je nogsteeds een toffe meid (meerendeel ook van wat ik hoor van anderen). Soms heb je een uitgesproken mening die je beter niet had kunnen bewoorden, maar dat is met de meeste mensen zo ^^
Ik vind je lekker jezelf, lekker uniek...

let's bury the tomahawk :3?
Anoniem
Wereldberoemd



Maar ik werk aan een truth blog grumbl ik ga je nu lekker niet truthen <3 ok jij mij nu ook wss niet huil

dan krijg jij ook geen truth nee!!

Zal ik je een sneak peak geven??

JA
Cinta
Landelijke ster



dan krijg jij ook geen truth nee!!

Zal ik je een sneak peak geven??

JA

Elke, wij zijn niet altijd de beste vrienden geweest, haha. Je komt echt sterkt uit voor je mening, maar dat bewonder ik ook wel - en ook je eerlijkheid. Je bent ook echt super in schrijven ohja en het spijt me dat ik mijn inzending niet af kreeg!! :c en dat ik zo weinig scoorde op je testding. Nu verder over jou: je bent echt tof en ik ben dan ook blij dat we toch vrienden zijn geworden. Ohja, of je het nu zelf vindt of niet, je haar is geweldig. 
Anoniem
Wereldberoemd



Zal ik je een sneak peak geven??

JA

Elke, wij zijn niet altijd de beste vrienden geweest, haha. Je komt echt sterkt uit voor je mening, maar dat bewonder ik ook wel - en ook je eerlijkheid. Je bent ook echt super in schrijven ohja en het spijt me dat ik mijn inzending niet af kreeg!! :c en dat ik zo weinig scoorde op je testding. Nu verder over jou: je bent echt tof en ik ben dan ook blij dat we toch vrienden zijn geworden. Ohja, of je het nu zelf vindt of niet, je haar is geweldig. 

omfg dat is zo lief
Cinta
Landelijke ster



Moeten we zeker eens doen ja!!
Anoniem
Wereldberoemd



Moeten we zeker eens doen ja!!

wist ik wel!!
Anoniem
Wereldberoemd



soms vraag ik me af wat je denkt als je iets zegt/doet

het kan aan mijn verstand liggen maar ik snap deze zin niet xo

Ik kan niet altijd de rede achter je mening vinden, dat bedoel ik meer haha
Carolynn
Internationale ster



soms vraag ik me af wat je denkt als je iets zegt/doet

het kan aan mijn verstand liggen maar ik snap deze zin niet xo

Ik kan niet altijd de rede achter je mening vinden, dat bedoel ik meer haha

ah zo ;s

en nu in het duits :d
ACH ZOOOHHH
Ninurta
Straatmuzikant



Riraito: Ik ken je nog niet zo heel goed, dus corrigering mag, mocht ik het fout doen. Ik ben je al een paar keer tegen gekomen op het forum en je lijkt me een felle meid in de zin: je laat het er niet zomaar bij zitten. Verder vind ik dat jij goede en leuke competities hebt en dat dit ook mag gezegd worden. Verder kleed je je altijd wel leuk en hoewel het niet mijn stijl is, herken ik je toch iedere keer. Je bent echt een naam die blijft plakken in mijn geheugen....
Anoniem
Straatmuzikant



Lieve, lieve Elke. Ik vind je een hele lieve en leuke meid, en soms kan je nogal fel uit je hoek komen. Je kan ook zo goed schrijven, en honestly: Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en dat ik gewoon weet dat ik bij jou kan komen voor diepe shit en alles. En die manager wat ik kreeg van Marja door jouw lieve berichtje, ik vond dat zo lief ;-; En en ik ben jaloers op je ginger kapsel mehhhhh je zou echt een hele goede Merida cosplayer kunnen zijn als je je haar niet had geverft sad

Anoniem
Wereldberoemd



Riraito: Ik ken je nog niet zo heel goed, dus corrigering mag, mocht ik het fout doen. Ik ben je al een paar keer tegen gekomen op het forum en je lijkt me een felle meid in de zin: je laat het er niet zomaar bij zitten. Verder vind ik dat jij goede en leuke competities hebt en dat dit ook mag gezegd worden. Verder kleed je je altijd wel leuk en hoewel het niet mijn stijl is, herken ik je toch iedere keer. Je bent echt een naam die blijft plakken in mijn geheugen....

Nahh das zo lief
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste