Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Balen...
Ninurta
Straatmuzikant



Twee vriendinnen heb ik de link van vp gegeven, maar beide zijn afgeknapt omdat ze er geen bal van snapte. Vind ik egt superjammer, maar zijn hun nou zo'n watjes of is dit een teken dat de tutorial gewoon te moeilijk is?
Ninurta
Straatmuzikant



Het is mensen te veel werk de tutorial te doen, het is niet moeilijk. Maar je moet het wel even de tijd geven, maar dat is met elk spel wat je nieuw gaat spelen. 

Ach ja...
Anoniem
Popster



Het is mensen te veel werk de tutorial te doen, het is niet moeilijk. Maar je moet het wel even de tijd geven, maar dat is met elk spel wat je nieuw gaat spelen. 

Ninurta
Straatmuzikant



Het is mensen te veel werk de tutorial te doen, het is niet moeilijk. Maar je moet het wel even de tijd geven, maar dat is met elk spel wat je nieuw gaat spelen. 



Zal ik dit topic maar verwijderen, ik heb toch al antwoord?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld