Ninurta schreef:
Twee vriendinnen heb ik de link van vp gegeven, maar beide zijn afgeknapt omdat ze er geen bal van snapte. Vind ik egt superjammer, maar zijn hun nou zo'n watjes of is dit een teken dat de tutorial gewoon te moeilijk is?
Twee vriendinnen heb ik de link van vp gegeven, maar beide zijn afgeknapt omdat ze er geen bal van snapte. Vind ik egt superjammer, maar zijn hun nou zo'n watjes of is dit een teken dat de tutorial gewoon te moeilijk is?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17