Ninurta schreef: Jasmijn I Ik ben je wel eens op topics tegengekomen, maar echt veel weet ik over jou niet. Daarom ben ik op je blogs gaan rond speuren. Je hebt een goede muzieksmaak en je lijkt me een heel eerlijk persoon. Verder heb ik me nooit gestoord aan de berichten die je op topics plaatst. Ik denk dat jij een heel goede mentor bent!
Weet je dat jou look echt helemaal fab is? Ik blijf er maar naar kijken! Jouw gezicht is ook do awesome! Helaas heb ik jou maar 1 of 2 keer gezien, maar je lijkt me een heel zelfverzekerd iemand.
Ha een nieuwe speler! Je lijkt me op een of andere manier bekend voor te komen, maar war om weer ik ook niet. Miss omdat ik er eergisteren achter kwam wat truthen is? Helaas durf ik niets over je te zeggen want ik heb je nooit eerder gezien. Ik vind wel dat je een aparte stijl hebt, maar dat is zeker niet negatief bedoeld
Ha een nieuwe speler! Je lijkt me op een of andere manier bekend voor te komen, maar war om weer ik ook niet. Miss omdat ik er eergisteren achter kwam wat truthen is? Helaas durf ik niets over je te zeggen want ik heb je nooit eerder gezien. Ik vind wel dat je een aparte stijl hebt, maar dat is zeker niet negatief bedoeld
Heb meerdere accounts gehad, misschien is mijn gedrag wel herkenbaar.
Jou ben ik al best vaak tegengekomen topics en ik vind je een erg behulpzaam persoon. Jouw stijl is lekker kleurig en past perfect bij het thema Pasen. Verder lijk je me superaardig en ik denk dat je altijd klaarstaar voor anderen.