Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
ik truth jou!
Ninurta
Straatmuzikant



Geef je hieronder maar op!
Account verwijderd




xx
MusicIsMyDrug
Internationale ster



x
Ninurta
Straatmuzikant



xx

Zal wel evebn duren, ik zit op de tablet en kan totaal niet snel typen.
s
Anoniem
Wereldberoemd



:)
Ninurta
Straatmuzikant



Jasmijn
I
Ik ben je wel eens op topics tegengekomen, maar echt veel weet ik over jou niet. Daarom ben ik op je blogs gaan rond speuren. Je hebt een goede muzieksmaak en je lijkt me een heel eerlijk persoon. Verder heb ik me nooit gestoord aan de berichten die je op topics plaatst. Ik denk dat jij een heel goede mentor bent!
LittleWorld
Karaoke-ster



c;
Anoniem
Wereldberoemd



oi
Account verwijderd




hai
Ninurta
Straatmuzikant



Musicismydrug

Weet je dat jou look echt helemaal fab is? Ik blijf er maar naar kijken! Jouw gezicht is ook do awesome! Helaas heb ik jou maar 1 of 2 keer gezien, maar je lijkt me een heel zelfverzekerd iemand.
Ninurta
Straatmuzikant



c;

Ha een nieuwe speler! Je lijkt me op een of andere manier bekend voor te komen, maar war om weer ik ook niet. Miss omdat ik er eergisteren achter kwam wat truthen is? Helaas durf ik niets over je te zeggen want ik heb je nooit  eerder gezien. Ik vind wel dat je een aparte stijl hebt, maar dat is zeker niet negatief bedoeld
Anoniem
Karaoke-ster



xoxo
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



:)
LittleWorld
Karaoke-ster



c;

Ha een nieuwe speler! Je lijkt me op een of andere manier bekend voor te komen, maar war om weer ik ook niet. Miss omdat ik er eergisteren achter kwam wat truthen is? Helaas durf ik niets over je te zeggen want ik heb je nooit  eerder gezien. Ik vind wel dat je een aparte stijl hebt, maar dat is zeker niet negatief bedoeld

Heb meerdere accounts gehad, misschien is mijn gedrag wel herkenbaar.
Anoniem
Wereldberoemd



Overgeslagen. :c
Ninurta
Straatmuzikant



Asiamania

Jou ben ik al best vaak tegengekomen topics en ik vind je een erg behulpzaam persoon. Jouw stijl is lekker kleurig en past perfect bij het thema Pasen. Verder lijk je me superaardig en ik denk dat je altijd klaarstaar voor anderen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste