Girafke schreef:
was ik in de stad, ik was niet eens thuis, HAHAHA.
Maar ik had dus van te voren op app even gevraagd om de uitslag te sms'en naar mij, zo gauw hij er was. Ik had er bij gezet dat ik er waarschijnlijk toch niet bij zou zitten, maar ik wilde de uitslag toch weten.
DUS, zo was het 15:00, en kreeg ik een sms van Nicole:
'MOD UITSLAG:
Ilse
J21
Veela
Laura
RAFKE!!!!!!'
Ik sms'te terug:
'Are you fucking kidding me???? Serieus?? OMGGGGGG'
Nou, toen had ik dus geen zonnebril gevonden, door mijn blijheid (Ik ga morgen nog maar eens kijken voor een nieuwe..)
Toen was ik in een of andere schoenenwinkel, en belde Yanieck mij, maar ik verstond er niets van, er waren heel veel schreeuwende kinderen in die winkel. Maar in ieder geval, wat ik wel verstond was dat ik het was, en Laura, met de modverkiezingen, en dat Yanieck heel blij was voor ons.
En toen werd ik door een nummer wat niet in mijn telefoon stond een stuk of 5 keer gebeld, BLEEK HET LAURA TE ZIJN!! Maar dat wist ik dus niet, hahaha, oeps... En om 15:57 kreeg ik nog een sms-je van Marliese: 'Rafkutje je hebt het gemaakt op vp je bent moddie!! Samen met Laura, Ilse, Jamie en Pim!! Gefeliciteerd darling
'
Dus toen besefte ik pas dat het echt was, AHHAHA, ik geloof het niet, maar ja oke.
EN TOEN IK THUIS WAS MOCHT IN NIET OP MIJN LAPTOP kjfhakjhkda
En dit was mijn oh zo interessante verhaal over de uitslag. Amen.
was ik in de stad, ik was niet eens thuis, HAHAHA.
Maar ik had dus van te voren op app even gevraagd om de uitslag te sms'en naar mij, zo gauw hij er was. Ik had er bij gezet dat ik er waarschijnlijk toch niet bij zou zitten, maar ik wilde de uitslag toch weten.
DUS, zo was het 15:00, en kreeg ik een sms van Nicole:
'MOD UITSLAG:
Ilse
J21
Veela
Laura
RAFKE!!!!!!'
Ik sms'te terug:
'Are you fucking kidding me???? Serieus?? OMGGGGGG'
Nou, toen had ik dus geen zonnebril gevonden, door mijn blijheid (Ik ga morgen nog maar eens kijken voor een nieuwe..)
Toen was ik in een of andere schoenenwinkel, en belde Yanieck mij, maar ik verstond er niets van, er waren heel veel schreeuwende kinderen in die winkel. Maar in ieder geval, wat ik wel verstond was dat ik het was, en Laura, met de modverkiezingen, en dat Yanieck heel blij was voor ons.
En toen werd ik door een nummer wat niet in mijn telefoon stond een stuk of 5 keer gebeld, BLEEK HET LAURA TE ZIJN!! Maar dat wist ik dus niet, hahaha, oeps... En om 15:57 kreeg ik nog een sms-je van Marliese: 'Rafkutje je hebt het gemaakt op vp je bent moddie!! Samen met Laura, Ilse, Jamie en Pim!! Gefeliciteerd darling
'Dus toen besefte ik pas dat het echt was, AHHAHA, ik geloof het niet, maar ja oke.
EN TOEN IK THUIS WAS MOCHT IN NIET OP MIJN LAPTOP kjfhakjhkda
En dit was mijn oh zo interessante verhaal over de uitslag. Amen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20