Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
11.000.824
Anoniem
Queen of Queens



 11.000.824 | Huidige Land
j
aaaaaa op naar de 12 OMG ik doe hier zo lang over, terwijl sommige al 20 miljoen hebben of zo. HAHAHHAHA 

Hanneke serieus respect. Mijn lukt het echt niet.
En jij ook Ilona
Anoniem
Queen of Queens



Soms wauw ik dat ik fans on overkopen, maar toch ergens wil ik dit ook niet want dan is het te makkelijk hhahaha. 
Ik ben raar. ;c
Anoniem
Queen of Queens



<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_hearteyes.png' alt=':hearteyes:'> gooooooooooooooooooooooooooood luck babe

ty zal ik nodig hebben HAHAHAHAHHA
Anoniem
Queen of Queens



<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_hearteyes.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_hearteyes.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_hearteyes.png' alt=':hearteyes:'>'>'> gooooooooooooooooooooooooooood luck babe

ty zal ik nodig hebben HAHAHAHAHHA

haha

:cry2:
Anoniem
Queen of Queens



haha

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

ik zal je helpzn

Kan niet. xD Fans verdienen kan ik alleen doen. ;c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld