Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
best twin friend gz :)
Anoniem
YouTube-ster



() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland


twin alert?
Anoniem
YouTube-ster



Citeer() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
(x) tekenen is een hobby 
(x) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland


twin alert?
Anoniem
YouTube-ster



Citeer() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
(x) tekenen is een hobby 
(x) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland


twin alert?

yaay :) 4
Tianmi
Straatmuzikant



Citeer () je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
(X) je bent aziatisch
(X) je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
(X) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(iets boven juist) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
Anoniem
YouTube-ster



Citeer () je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
(X) je bent aziatisch
(X) je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
(X) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(iets boven juist) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

haha :) uit welke streek van china kom jij? noord of zuid? ik kom uit het zuiden
Anoniem
Wereldberoemd



(x) je bent 14
() je doet havo
(x) je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
(x) tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(x)je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
Selenaa
Straatmuzikant



(x) je bent 14
() je doet havo
(x) je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(x) je haar valt tot iets onder je schouders ( verder )
() je woont in de provincie gelderland
Account verwijderd




Citeer(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
("i wish i had :cry ) je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
Anoniem
YouTube-ster



Citeer(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
("i wish i had :cry ) je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

nou zo leuk vind ik het niet hoor sad stijl haar is super saai
Selenaa
Straatmuzikant



Citeer(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
("i wish i had :cry ) je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

nou zo leuk vind ik het niet hoor sad stijl haar is super saai

Indd hahah xp , ik vind dat droog ... krullen zijn leuker :-)
Tianmi
Straatmuzikant



Citeer () je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
(X) je bent aziatisch
(X) je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
(X) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(iets boven juist) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> uit welke streek van china kom jij? noord of zuid? ik kom uit het zuiden

ehm idk * gaat naar maps *
Account verwijderd




(~Bijna) je bent 14
(Belgium) je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(Mhuah) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
(x) je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
(x) tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(x) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
Account verwijderd




Citeer(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
("i wish i had :cry ) je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

nou zo leuk vind ik het niet hoor sad stijl haar is super saai

hahhahaahhaha nou het haar van mij wil je ook niet hebben, als ik het alleen door borstel ziet het er niet uit
Anoniem
YouTube-ster



Citeer(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
(x) je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
("i wish i had :cry ) je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

nou zo leuk vind ik het niet hoor sad stijl haar is super saai

Indd hahah xp , ik vind dat droog ... krullen zijn leuker :-)

inderdaad....
Selenaa
Straatmuzikant



nou zo leuk vind ik het niet hoor sad stijl haar is super saai

Indd hahah xp , ik vind dat droog ... krullen zijn leuker :-)

inderdaad....

Maar stijl haar is makkelijker te kammen hahah
Anoniem
YouTube-ster



Indd hahah xp , ik vind dat droog ... krullen zijn leuker :-)

inderdaad....

Maar stijl haar is makkelijker te kammen hahah

jaa, maar je kan er bijna niks mee
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste