Euphraxia schreef:
() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
twin alert?
() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
() je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
() je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
twin alert?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
4
) je hebt stijl haar
) je hebt stijl haar
stijl haar is super saai
stijl haar is super saai
uit welke streek van china kom jij? noord of zuid? ik kom uit het zuiden