Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
eigenlijk speel ik nog maar heel kort vp
Toothless
Wereldberoemd



Ik speel nog maar 2 maanden, terwijl het voelt of ik al een half jaar ofzo hier ben.
Anna
YouTube-ster



Idd!

Nou ja ik speel vp al anderhalf jaar ofzo maar goed, het lijkt wel alsof ik dit al 3 jaar speel ofzo haha
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd
Anna
YouTube-ster



Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd

Je voelt je gewoon thuis haha (:
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd

Je voelt je gewoon thuis haha (:

Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?

Anna
YouTube-ster



Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd

Je voelt je gewoon thuis haha (:

Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?


HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd

Nice! Vooral dat haar en die baby n-n
Heb jij dat gemaakt?
Toothless
Wereldberoemd



Je voelt je gewoon thuis haha (:

Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?


HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd

Nice! Vooral dat haar en die baby n-n
Heb jij dat gemaakt?

haha nee, is van dollzmania. Maar ik had het aan Lianne voorgesteld als credit set.
Fame
Internationale ster



Nog maar 2 maanden? Wat grappig haha het lijkt inderdaad alsof je hier al langer bent. 
Toothless
Wereldberoemd



Nog maar 2 maanden? Wat grappig haha het lijkt inderdaad alsof je hier al langer bent. 

Ja, lijkt voor mij ook véél langer. Maar de datum op mijn profiel staat op 9 februari, en Lianne heeft dat nog even gecontroleerd en het klopte echt. 
Want ja, ik ben nu al popster en heb al best wel wat zeldzame items, dus tja.
Account verwijderd




Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden
Anna
YouTube-ster



Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer.
Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?


HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd

Nice! Vooral dat haar en die baby n-n
Heb jij dat gemaakt?

haha nee, is van dollzmania. Maar ik had het aan Lianne voorgesteld als credit set.

Oooh, het is echt een mooie wow
Toothless
Wereldberoemd



Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden

Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.
Toothless
Wereldberoemd



HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd

Nice! Vooral dat haar en die baby n-n
Heb jij dat gemaakt?

haha nee, is van dollzmania. Maar ik had het aan Lianne voorgesteld als credit set.

Oooh, het is echt een mooie wow

Haha ja, ze zou er over nadenken. 
Account verwijderd




Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden

Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.

Nee haha, wij zijn allebij gewoon zwaar verslaaf volgensmij
Toothless
Wereldberoemd



Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden

Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.

Nee haha, wij zijn allebij gewoon zwaar verslaaf volgensmij

jup zeker waar. :3 ik zit er in het weekend vaak de hele dag op, door de week zeker 1 a 2 uur per dag maar dan ben ik niet thuis dus heb ik gewoon minder tijd. ;x
Account verwijderd




Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.

Nee haha, wij zijn allebij gewoon zwaar verslaaf volgensmij

jup zeker waar. :3 ik zit er in het weekend vaak de hele dag op, door de week zeker 1 a 2 uur per dag maar dan ben ik niet thuis dus heb ik gewoon minder tijd. ;x

Same hahahaha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste