Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
het is eigenlijk best jammer
Toothless
Wereldberoemd



dat de levels zo snel gaan op VP. ik zou het leuker vinden als er meer tussen zou zitten voor je bij een nieuw level komt. ik ben nu binnen twee maanden popster en als het zo door gaat ben ik na een half jaar queen of pop en dan? 
Anoniem
YouTube-ster



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ja maar niet iedereen heeft een snelle voertuig, of niet iedereen kan altijd een campagne starten
Ja dan gaat het veeeeeeel langzamer.
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.

En buiten dat heel veel mensen hebben er meer moeite mee om een level hoger te gaan en de levels zijn al een keer veranderd qua hoeveelheid fans die je nog hebt
Toothless
Wereldberoemd



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.

ja dat klopt. Maar ik bedoel dat meer uitdaging leuker zou zijn. bijvoorbeeld 1 miljoen fans voor popster, 5 miljoen voor wereldberoemd en dan uiteindelijk iets van 20 miljoen voor queen of pop
Toothless
Wereldberoemd



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.

En buiten dat heel veel mensen hebben er meer moeite mee om een level hoger te gaan en de levels zijn al een keer veranderd qua hoeveelheid fans die je nog hebt

ja ik weet het, maar ik vind het wel erg snel gaan. als ik al in twee maanden popster ben.
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.

En buiten dat heel veel mensen hebben er meer moeite mee om een level hoger te gaan en de levels zijn al een keer veranderd qua hoeveelheid fans die je nog hebt

ja ik weet het, maar ik vind het wel erg snel gaan. als ik al in twee maanden popster ben.

Je hebt het zelf in de hand ;)
Anoniem
YouTube-ster



Het maakt toch niet uit? Je kan eigenlijk zelf een beetje de snelheid bepalen. Aangezien je zelf kan kiezen wanneer je optreed , games speelt enzovoort.

En buiten dat heel veel mensen hebben er meer moeite mee om een level hoger te gaan en de levels zijn al een keer veranderd qua hoeveelheid fans die je nog hebt

Ja!
Toothless
Wereldberoemd



En buiten dat heel veel mensen hebben er meer moeite mee om een level hoger te gaan en de levels zijn al een keer veranderd qua hoeveelheid fans die je nog hebt

ja ik weet het, maar ik vind het wel erg snel gaan. als ik al in twee maanden popster ben.

Je hebt het zelf in de hand <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

i know, maar ik bedoel dat ik er nu weinig uitdaging in vind zitten. als alle grenzen omhoog zouden gaan zou er meer uitdaging in komen.
Ralsei
Internationale ster



Indd Hope, sinds augustus zit ik hier al en ik ben nog niet popster...
Toothless
Wereldberoemd



tja ik snap ook niet hoe er zoveel verschil in kan zitten dat het bij sommige zo snel gaat en bij andere zo langzaam. ik bedoel ik ben ook niet 24/7 online of zo want door de week ben ik er vaak maar 2 uurtjes op.
Ralsei
Internationale ster



tja ik snap ook niet hoe er zoveel verschil in kan zitten dat het bij sommige zo snel gaat en bij andere zo langzaam. ik bedoel ik ben ook niet 24/7 online of zo want door de week ben ik er vaak maar 2 uurtjes op.

Weinig online zeg... XD
Toothless
Wereldberoemd



tja ik snap ook niet hoe er zoveel verschil in kan zitten dat het bij sommige zo snel gaat en bij andere zo langzaam. ik bedoel ik ben ook niet 24/7 online of zo want door de week ben ik er vaak maar 2 uurtjes op.

Weinig online zeg... XD

dat is niet zo heel veel hoor, door de week maar 1 of 2 uurtjes. of vind jij dat wel veel? kan hoor
Ralsei
Internationale ster



tja ik snap ook niet hoe er zoveel verschil in kan zitten dat het bij sommige zo snel gaat en bij andere zo langzaam. ik bedoel ik ben ook niet 24/7 online of zo want door de week ben ik er vaak maar 2 uurtjes op.

Weinig online zeg... XD

dat is niet zo heel veel hoor, door de week maar 1 of 2 uurtjes. of vind jij dat wel veel? kan hoor

Zoals ik zei: weinig.
Toothless
Wereldberoemd



Weinig online zeg... XD

dat is niet zo heel veel hoor, door de week maar 1 of 2 uurtjes. of vind jij dat wel veel? kan hoor

Zoals ik zei: weinig.

o oké, ik dacht dat je dat sarcastisch bedoelde omdat je XD gebruikte. sorry.
Account verwijderd




Niet iedereen heeft zoveel tijd. Kijk naar mij, ik zit hier al van 2012 en ik ben nog niet popster? 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste