Tooth schreef:
Unashamed schreef:
Sowieso taylorswift. Gewoon echt als 6e persoon. Het is arrogant om mezelf te noemen I guess, want mijn brief was vreselijk, maar ik hoopte dat het nog ging om mijn behulpzame en serieuze persoonlijkheid. ;_; But yeah, volgende keer(?) beter.
ja taylorswift had het echt moeten worden, ik had het haar zo gegund. en ik gunde het jou ook. de volgende keer doe ik denk ik mee als ik niet te onzeker ben. ;x
Precies! En dankjewel. Wel gewoon meedoen hoor! Gewoon je kans grijpen.