Thrandy schreef:
voor de site dan alleen een simpele speler, haha. Maar dat wil iedereen wel denk ik.... Was er maar iets wat ik gewoon kon doen zonder dat je gelijk een badge zou moeten hebben waarmee je de site toch kon helpen of zo.
Hm.
voor de site dan alleen een simpele speler, haha. Maar dat wil iedereen wel denk ik.... Was er maar iets wat ik gewoon kon doen zonder dat je gelijk een badge zou moeten hebben waarmee je de site toch kon helpen of zo.
Hm.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20