Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Mijn eerste echte blog staat online!
Thrandy
Karaoke-ster



Whaa oké ja leuk hoi. :$


http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17092
Thrandy
Karaoke-ster



Homepageeee
Thrandy
Karaoke-ster



:cry2:
Zhanina
Karaoke-ster



Linkje?
Thrandy
Karaoke-ster



Op vP denk ik? 

Jaa ik zal even een linkje in het eerste bericht zetten omdat mensen blijkbaar niet zo naar je blog gaan hahahahahaaaaaaaaaaaaa
Thrandy
Karaoke-ster



Tadaaaa!

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17092
Thrandy
Karaoke-ster



Hahahahahah this : 'geen eierziekte ofzow hahah'

:$:$:$
Thrandy
Karaoke-ster



Hahahahahah this : 'geen eierziekte ofzow hahah'

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Neej, ik vind het grappig hhahah xd

Hehe
Thrandy
Karaoke-ster



Ik vind het leuwk, en vooral de layout dan <33

Thanks bae
Thrandy
Karaoke-ster



#niet interessant thnx werk voor niks hahahahaaaa
Thrandy
Karaoke-ster



omg #dood
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld