Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben bang voor het moment dat Vural zijn
Adelyna
Landelijke ster



Account is verwijderd, want dan heb ik een leeg bff plekje. En ik weet dan dat ik niet meer met hem kan praten via vp. 
Anoniem
Wereldberoemd



Huh? Wat heb ik gemist? Vural verwijderd..?
Adelyna
Landelijke ster



wacht
staat hij in verwijderdmodus
wat

Dat hoor ik via via. Ik hem nooit een mailtje van hem gehad ofsow. Ik heb hem net een snapchat gestuurd... Ik was in frankrijk deze week, dus ik heb lekker geslapen onder mijn steen. 
Adelyna
Landelijke ster



Huh? Wat heb ik gemist? Vural verwijderd..?

Tjaa, ik hem ook wat gemist... Ik heb het gehoord viabia
Anoniem
Wereldberoemd



Huh? Wat heb ik gemist? Vural verwijderd..?

Tjaa, ik hem ook wat gemist... Ik heb het gehoord viabia

Omg. :o
NOOOOO VURAL!!! :o:o:o
Anoniem
Minister of Pop



Huh? Wat heb ik gemist? Vural verwijderd..?

Adelyna
Landelijke ster



Huh? Wat heb ik gemist? Vural verwijderd..?

Tjaa, ik hem ook wat gemist... Ik heb het gehoord viabia

Omg. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>
NOOOOO VURAL!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Dat dachtik dus ook sad 
Ik dacht dat ik de enige was die het nog niet wist ofsow.
Ik davht eerst, nee joh doet ii niet, maar naomi bevestigd het, ze heeft nog met hem gepraat voor dat we naar frankrijk vinden Vandaar dat ze elkaars nummer hebben.
Anoniem
Wereldberoemd



Tjaa, ik hem ook wat gemist... Ik heb het gehoord viabia

Omg. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>
NOOOOO VURAL!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Dat dachtik dus ook sad 
Ik dacht dat ik de enige was die het nog niet wist ofsow.
Ik davht eerst, nee joh doet ii niet, maar naomi bevestigd het, ze heeft nog met hem gepraat voor dat we naar frankrijk vinden Vandaar dat ze elkaars nummer hebben.

Holy shit, dislike!!!
Ik heb m gemaild op gsm, even kijken of hij daar reageert... 
Adelyna
Landelijke ster



Omg. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>
NOOOOO VURAL!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

Dat dachtik dus ook sad 
Ik dacht dat ik de enige was die het nog niet wist ofsow.
Ik davht eerst, nee joh doet ii niet, maar naomi bevestigd het, ze heeft nog met hem gepraat voor dat we naar frankrijk vinden Vandaar dat ze elkaars nummer hebben.

Holy shit, dislike!!!
Ik heb m gemaild op gsm, even kijken of hij daar reageert... 

Okee, hoe heetii daarop? Dan mail ik hem ook ff daarop! 
Anoniem
Wereldberoemd



Dat dachtik dus ook sad 
Ik dacht dat ik de enige was die het nog niet wist ofsow.
Ik davht eerst, nee joh doet ii niet, maar naomi bevestigd het, ze heeft nog met hem gepraat voor dat we naar frankrijk vinden Vandaar dat ze elkaars nummer hebben.

Holy shit, dislike!!!
Ik heb m gemaild op gsm, even kijken of hij daar reageert... 

Okee, hoe heetii daarop? Dan mail ik hem ook ff daarop! 

Alaska5OOO
Hij mailde mij eerder deze week daar, dus vandaar dat ik het weet, anders wist ik het ook niet. En heb zijn nummer ook niet. sad
Adelyna
Landelijke ster



Holy shit, dislike!!!
Ik heb m gemaild op gsm, even kijken of hij daar reageert... 

Okee, hoe heetii daarop? Dan mail ik hem ook ff daarop! 

Alaska5OOO
Hij mailde mij eerder deze week daar, dus vandaar dat ik het weet, anders wist ik het ook niet. En heb zijn nummer ook niet. sad

Awhh sad ik heb zijn insta en snap, dus kan dan alsnog zijn nummer vragen en anders breek ik in op naomi's iphone om zijn nummer te stelen haha
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb zn snap ... Dus euhmm... Iemand die niet echt contact met hem heeft.. You're welcome :3 (behalve via vp dan .. X) 

Ik ook en zijn insta, maarik ga ff off, want ik ga mailen met hem via gsm. Ik zitop een ipad dus die site's samen open is niet zo handig xD
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb zn snap ... Dus euhmm... Iemand die niet echt contact met hem heeft.. You're welcome :3 (behalve via vp dan .. X) 

Ik ook en zijn insta, maarik ga ff off, want ik ga mailen met hem via gsm. Ik zitop een ipad dus die site's samen open is niet zo handig xD

Dat lukt wel mss via google gsm openen en op safari vp
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld