Roseberry schreef:
Ja srsly. Willen jullie weten waarom?
Omdat jullie er gewoon zorgen dat een dag waarop ik me klote voel veranderd in een leuke dag.
In het bijzonder door mijn VL en bff's ofcourse, maar alsnog. Ik voel me hier op de één of andere manier gewoon thuis. Dat vind ik zo fijn aan deze site. <333
Love you guys.
Oké dat moest ik gewoon even zeggen. Laat me haha.
Ja srsly. Willen jullie weten waarom?
Omdat jullie er gewoon zorgen dat een dag waarop ik me klote voel veranderd in een leuke dag.
In het bijzonder door mijn VL en bff's ofcourse, maar alsnog. Ik voel me hier op de één of andere manier gewoon thuis. Dat vind ik zo fijn aan deze site. <333
Love you guys.

Oké dat moest ik gewoon even zeggen. Laat me haha.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


