Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Welke functies?
Minori; welke functies nog meer?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Welke functies denk je dat ik zou moeten hebben/geschikt voor zou zijn? ^^

(als je vind dat ik alleen het smt aankan dan stem je maar gewoon niet haha, niet gemeen bedoelt.)
Account verwijderd




Idk ken al je skils niet
Sophrosyne
Straatmuzikant



Geen.

Nouja ik zit al in het SMT dusja.
Thrandy
Karaoke-ster



"Welke functies nog meer" 

Spaar je ze?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb op CT gestemd, omdat je vaak weggeeft en je veel competities en zo organiseert. Ik hoop dat je ooit nog mee wil helpen met de online party. 

Ahw haha, ik wil ook graag in het CT. Doe tot nu toe elke keer mee haha.
Sophrosyne
Straatmuzikant



"Welke functies nog meer" 

Spaar je ze?

Nee? Ik bedoel naast het SMT. 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb op CT gestemd, omdat je vaak weggeeft en je veel competities en zo organiseert. Ik hoop dat je ooit nog mee wil helpen met de online party. 

Ahw haha, ik wil ook graag in het CT. Doe tot nu toe elke keer mee haha.

Ik gun het je echt! Het zou awesomer zijn als we collega's werden! ^^

Dat zou gewoon flipping awesome zijn. o3o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld