Thrandy schreef:
he,
zou het leuk zijn als ik altijd zeg maar (net als mijn laatste blog) van die top tien rijtjes maak? En dan niet alleen maar mijn top tiens, maar ook gewoon top tiens van bepaalde dingen die je op internet kunt vinden en zo?
Ja? Nee?
he,
zou het leuk zijn als ik altijd zeg maar (net als mijn laatste blog) van die top tien rijtjes maak? En dan niet alleen maar mijn top tiens, maar ook gewoon top tiens van bepaalde dingen die je op internet kunt vinden en zo?
Ja? Nee?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20