Oase schreef:
Ja, ik was uit logeren waardoor ik hem nog niet heb kunnen vinden.
Heeft er iemand misschien een tip voor mij?
Ja, ik was uit logeren waardoor ik hem nog niet heb kunnen vinden.
Heeft er iemand misschien een tip voor mij?
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.