Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Er moet nog eens zo'n LE dag komen
Anoniem
Popster



Waarbij elk uur zo'n limited edition kleding stukken te koop worden gezet, dat is altijd zo ontzettend gezellig.
Account verwijderd




Bestaat dat dan? Ik heb nog nooit zo'n dag gehad denk ik...
Fem
Popster



NEE!



Niet nu ik in geldnood zit kejj
Anoniem
Popster



NEE!



Niet nu ik in geldnood zit kejj

Ik was soort van rijk maar toen gaf ik 50.000 pd aan de online party.
Fem
Popster



NEE!



Niet nu ik in geldnood zit kejj

Ik was soort van rijk maar toen gaf ik 50.000 pd aan de online party.

Ik heb daar nog niet eens de helft van o-o
Anoniem
Popster



NEE!



Niet nu ik in geldnood zit kejj

Ik was soort van rijk maar toen gaf ik 50.000 pd aan de online party.

Ik heb daar nog niet eens de helft van o-o

Ik nu ook niet meer.
14.270,
Account verwijderd




NEE!



Niet nu ik in geldnood zit kejj

Ik was soort van rijk maar toen gaf ik 50.000 pd aan de online party.

hhahahah ik lach
ik geef elke dag 5000 hahahaha
maar dat komt omdat ik in het team zit haha
Fem
Popster



Ik was soort van rijk maar toen gaf ik 50.000 pd aan de online party.

Ik heb daar nog niet eens de helft van o-o

Ik nu ook niet meer.
14.270,

 6.443,- |
MakerDanique
Karaoke-ster



Bestaat dat dan? Ik heb nog nooit zo'n dag gehad denk ik...

Anoniem
Wereldberoemd



Nee doe maar niet!
Silatunique
Landelijke ster



 28.579,- 
Fem
Popster



Ik nu ook niet meer.
14.270,

 6.443,- |

 509,- |  0 |  36.490 | 
Niet zeuren.

o-o
Anoniem
Straatmuzikant



Ja, maar ik was die hele dag toen niet online ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld