Azelf schreef:
Ik ben soort van in desperate need of credits (ik wil m'n naam veranderen) dus ik teken na voor credits. Hier is een voorbeeldje (nog niet af):

Graag even erbij zetten wat voor pose je wilt en hoeveel van het lichaam je erop wilt hebben, daarbij nog of je hem in kleur wilt of niet. Inkleuren duurt wel langer en daar wil ik dus ook liever wat meer voor. Ik weet nog niet hoeveel tekeningen ik ga maken.
Hb:
Ik ben soort van in desperate need of credits (ik wil m'n naam veranderen) dus ik teken na voor credits. Hier is een voorbeeldje (nog niet af):

Graag even erbij zetten wat voor pose je wilt en hoeveel van het lichaam je erop wilt hebben, daarbij nog of je hem in kleur wilt of niet. Inkleuren duurt wel langer en daar wil ik dus ook liever wat meer voor. Ik weet nog niet hoeveel tekeningen ik ga maken.
Hb:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
