Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik teken na!
Azelf
Straatmuzikant



Ik ben soort van in desperate need of credits (ik wil m'n naam veranderen) dus ik teken na voor credits. Hier is een voorbeeldje (nog niet af):



Graag even erbij zetten wat voor pose je wilt en hoeveel van het lichaam je erop wilt hebben, daarbij nog of je hem in kleur wilt of niet. Inkleuren duurt wel langer en daar wil ik dus ook liever wat meer voor. Ik weet nog niet hoeveel tekeningen ik ga maken. 

Hb: 
Account verwijderd




Hh.
Azelf
Straatmuzikant



Hh.

Merci (;
Cynthia
Straatmuzikant



Ik wil er wel een... Maar ben cr loos. Hh
Anoniem
Internationale ster



SUPERPANDATIGERHH
Azelf
Straatmuzikant



SUPERPANDATIGERHH

HEY THERE, THANK YOU 

@Sorry, maar ik heb echt even de cr nodig ;c
Anoniem
Internationale ster



SUPERPANDATIGERHH

HEY THERE, THANK YOU 

@Sorry, maar ik heb echt even de cr nodig ;c

YOU ARE WELCOME
Azelf
Straatmuzikant



SUPERPANDATIGERHH

HEY THERE, THANK YOU 

@Sorry, maar ik heb echt even de cr nodig ;c

YOU ARE WELCOME

I AM WELCOME AND GLAD
Anoniem
Internationale ster



HEY THERE, THANK YOU 

@Sorry, maar ik heb echt even de cr nodig ;c

YOU ARE WELCOME

I AM WELCOME AND GLAD

YOU ARE JUST AWESOME O.O
Azelf
Straatmuzikant



Hh c:
Azelf
Straatmuzikant



YOU ARE WELCOME

I AM WELCOME AND GLAD

YOU ARE JUST AWESOME O.O

AND SO ARE YOU O.O
Cynthia
Straatmuzikant



Snap ik wel hoor.
Anoniem
Internationale ster



I AM WELCOME AND GLAD

YOU ARE JUST AWESOME O.O

AND SO ARE YOU O.O

WE ARE JUST AWESOME
Azelf
Straatmuzikant



YOU ARE JUST AWESOME O.O

AND SO ARE YOU O.O

WE ARE JUST AWESOME

YA BET WE ARE

Damnit, Tiger, kom me eens helpen met kledingstukken uitzoeken die ik kan verkopen.
Anoniem
Internationale ster



AND SO ARE YOU O.O

WE ARE JUST AWESOME

YA BET WE ARE

Damnit, Tiger, kom me eens helpen met kledingstukken uitzoeken die ik kan verkopen.

IKKE??? hoe moet ik nou weten wat jij wel en niet kwijt wilt o.o
Azelf
Straatmuzikant



WE ARE JUST AWESOME

YA BET WE ARE

Damnit, Tiger, kom me eens helpen met kledingstukken uitzoeken die ik kan verkopen.

IKKE??? hoe moet ik nou weten wat jij wel en niet kwijt wilt o.o

Ken je nog meer Tigers? xD IDC, kijk gewoon in m'n gb ofzo xD Sorry maar ik ben echt even desperate en als je niet helpt schrijf ik niet. MUWHAHAHAHAHAHAH.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste