Roseberry schreef:
Het gaat over de paascode.
Wij (de mods) merken dat sommigen de code voorzeggen. Dat is natuurlijk niet zo leuk voor de mensen die iedere dag het ei gezocht hebben.
Dus als je iemand wilt helpen met de code geef dan gewoon tips voor de eieren (via de mail) en zet de code niet zomaar op het forum. Doe je dat wel dan kun je een waarschuwing verwachten, en als je het meerdere keren doet zelfs een TO.
Liefs,
de mods.
Het gaat over de paascode.
Wij (de mods) merken dat sommigen de code voorzeggen. Dat is natuurlijk niet zo leuk voor de mensen die iedere dag het ei gezocht hebben.
Dus als je iemand wilt helpen met de code geef dan gewoon tips voor de eieren (via de mail) en zet de code niet zomaar op het forum. Doe je dat wel dan kun je een waarschuwing verwachten, en als je het meerdere keren doet zelfs een TO.
Liefs,
de mods.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

