Felicia schreef:
Weet iemand hoe het zit met de cr actie. Want iemand die ik ken zei dat ze van Lianne gehoord had dat doe vandaag begon maar ienand anders zegt weer morgen. Heb ik verdorie vandaag opgewaardeerd en dan zit ik erlangs. Wil iemand ff zeggen hoe en wat. Want ik haat onduidelijkheid
Weet iemand hoe het zit met de cr actie. Want iemand die ik ken zei dat ze van Lianne gehoord had dat doe vandaag begon maar ienand anders zegt weer morgen. Heb ik verdorie vandaag opgewaardeerd en dan zit ik erlangs. Wil iemand ff zeggen hoe en wat. Want ik haat onduidelijkheid


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
ik krijg hem hoe dan ook.